16/12/11

kalau ada sumur di ladang (perjumpaan blogger)...

...boleh saya menumpang mandi, kalau ada umur panjang, boleh kita berjumpa Ahad nanti. 

Insya-Allah, saya akan hadirkan diri ke majlis perjumpaan blogger pada 18 Disember ini bersama suami dan anak. Insya-Allah ada rezeki saya akan bawa sebekas rendang daging seperti yang dijanjikan . Doakan saya ya?

Rumah kecil berdinding bata,
Jendela berlangsir si kain kasa,
Popular tiada apalagi harta,
Saya hanyalah marhaen biasa.

Mencubit anak menyusu kera,
Pucuk kaduk menyulur paut,
Niat menjalin tali saudara,
Salam bersambut ukhwah bertaut

Singgahlah ke teratak indah Kakcik dan Uncle LF!

22 comments

16/12/11

Selamat ber'gathering' yea...

16/12/11

jumpa mommy nanti~insyaallah~

16/12/11

nak ikott!!! :p

Bestnya ada blogger gathering. Tak pernah join lagi.

wahh, mesti seronok tu kan.. (",)

16/12/11

Assalamualaikum Fara

saya nak rasa rendang nanti...he he

Wassalam

ada hati sgt nak join tp ahad nnti pg holiday dgn family kat langkawi...lain kali suh dato lf anjurkan lg ye...hehe =)

16/12/11

hope i can be there too. hrp2 .. mudah2an .. dpt bertemu mommyfara. InsyaAllah.

sy punya isteri n anak ada di kampung pulak.. segan pulak kalau nak datang sorang.. (",)

16/12/11

SALAM,
LF MENUNGGU KEDATANGAN ...INSYAALLAH NIAT BAIK KITA BERUKHWAH AKAN DIPERMUDAHKAN OLEH ALLAH

wah syok nya.....alagkah best kalo dapat turut serta

wow..dah join gathering dah skrg ye :-)

16/12/11

Insya Allah saya pun akan hadir sekeluarga

16/12/11

TAK PERNAH JOIN CAMNI..

17/12/11

seronoknya kann.. tapi mama kat kg..tu sbb bw pun x sangat..ni pun balas komen guna hp jee...sori la kalau akak jarang ke blog ni

saya pegi tangan kosong... malu

invite me invite me pleaseeeee..hehehehee

17/12/11

Ala......akak masih di Kelantan, khamis baru balik Bangi. Kalau ada pun hari tu, ada majlis kenduri anak saudara.
Fara.....add akak di fb, Zana Fahmi, ada fb tak?

fara ambikkan cik ina gambar happy irfa, rai orikuzana ngan fara pok amai amai, update kat blog ye, teringin nak nengok gambar dorang : )

18/12/11

kecewanya tak dapat jumpa fara... persiapan dah tersedia..tapi kita hanya mampu merancanggg...kecewa nyaa....

seronoknya..:)
sy blm pernah join gathering camni...

kak chik selalu gak wat perjumpaan nie..nurul tak sempat lagi nak g

Catat Ulasan