21/12/11

seksi

Saya suka lelaki yang suka mengucap La ilaha ilallah. Baik dalam keadaan marah, terkejut atau apa-apa saja. Bagi saya, ia sangat..............................


 Seksi!

Oh...patutlah saya jatuh cinta!

28 comments

SALAM,
KATA-KATA YG BERSANDARKAN ALLAH TU YG TERBAIK DAN PERLU DIAMALKAN. LF MASIH DAN TERUS BERUSAHA ...

subhanaallah...

21/12/11

so hubby u sangat bertuah!

21/12/11

(senyum simpul)

21/12/11

kdg2 ada yg trlupa ucap kalimah Allah bila rasa amarah dlm dri...

21/12/11

Jarang nak jumpa lelaki 'seksi' macam ni kan ☺☺

tapi pakcik selalu sebut 'subhanallah' .. itu pasallah tak seksi kot !

lepas pakcik tengok gambar awak kat gathering tu terasa nak berpok amai-amai hari-hari, biar langsing.

21/12/11

seksi itu subjektifkan.

baguslah jika puan melihat seksi dari sudut itu

21/12/11

"La ilaha ilallah"

bagusnya..seksi dr sudut ini akan kekal hingga ke akhir hayat..


kalau seksi dr segi fizikal x kekal lama

Ada uncle cina tokay kedai emas kat tmpt saya tu,kalau melatah sebut Astaghfirullah... belum convert pun..hehe

Haha...definisi seksi yang sangat mengujakan...I like!

21/12/11

semoga itu juga menjadi amalan kita semua...

amin...

seksiiii...

baguskan kalau selalu ucapkan mcm tuu...

21/12/11

Alhamdulillah. Moga ia juga amalan kita.

Mesti asben awak seksi. Hihi.

Laa ilaha illAllah..


amacam, seksi tak? (",)

kita pun suka..

21/12/11

orang lain memandang seksi dengan mata, kau pulak dengan kepala.

21/12/11

ya sangat seksi...gua ada pakej tu tapi bila tahap kemarahan gua dah lebih 85% gua akan sebut benda lain...tak seksi jugak ler

seksinya.hehe

21/12/11

wow... bijak mentafsir dan 'memurnikan' yg 'dianngap jelek' ... seksi yg paling seksis dan bukan seksi yg seksa... alhamdulillah...

wahhhhhhh....syukur

tiba-tiba cik ina nak sepak gedek, dan dan tu menyebut "La ilaha ilallah" seksilah tu.

aku juga jatuh cinta bila laki-laki cakap dengan kalimah itu.. La ilaha ilallah...sejuk hati dan tenang jiwa seketika.

Alhamdulillah...

ada lelaki yg suka carut-marut kan...
jrg lelaki yg cool gini

22/12/11

susah nak jumpa..

Catat Ulasan