6/12/11

semalam bertudung tapi berkemban, hari ini datin-datin keghairahan....

Alang-alang adegan dalam kelab malam yang sudah menjadi kebiasaan, tayangkan saja botol Jack Daniel atau Chivas di atas meja. Tak perlu hipokrit dengan mabuk air teh Cap Masjid!

Dan kita yang ternganga menontonnya, jangan lupa tepuk tangan bila habis tayangan!

27 comments

6/12/11

dah buat tak fikir..
bila org komen tau pulak nak marah.
donia oh donia

tu lah kan.. pandai buat pandai plak marah kalau di tegur kan...
salam Petang fara,... (",)

hurmmm. camtu la biasanya manusia.

hipokrasi manusia. semua itu untuk untung duit aja fara. bukan mahu mereka fikirkan tentang nurani dan moraliti.

jack daniel dgn chivas tu sumpah sy x tahu..tp teh cap mesjid sedap sgt..teringat teh nenek sy ms kecik dulu..ada lg jual ke teh tu?


syglah aaron ajiz sy berlakon datin keghairahan tu :(

6/12/11

akhir zaman fara..tetiba saya terfikir, semua fikir seronok2 tak takut ke dunia dah di penghujung..entah bila-bila je masa kita akan tiba..ermmm...

6/12/11

perlu ke aku bagi komen mengiyakan apa yang kau tulis?

6/12/11

Hahah.

Datin Ghairah.
tajuk filem kedua jijik selepas Karipap Karipap Cinta.

tudung tu syarat je...

nak melenting tak tentu pasal pun tak boleh, puncanya datang dari diri sendiri.alangkah lebih baik takutkan Allah SWT dari manusia.hurmmmmm

6/12/11

SIAPALAH GERANGAN EMPUNYA BADAN TU..?

Alah bisa...

6/12/11

http://wanwidget.com/
err, nak komen apa ya, hehe

6/12/11

pok amai-amai je lah...:)

hmm tajuk tk menahan..memang saya tk tengok la citer melayu cam gini...dah lama juga tk ke panggung..layan kartun lg okeh...

7/12/11

memang niat dalam hati nak lariskan filem cara itu, buat dulu baru menyesal kemudian. kalaulah wujud rasa menyesal...

Sudah terang lagi nak bersuluh...

yang nak ditayang tue pun dah berkedut.simpan je la untuk tayangan sendiri.

7/12/11

macam2..
*sambil geleng2 kepala*

hahahaaha....tak dapek nk nolong!

7/12/11

SALAM FARA..,

MEMANG KITA KENA KISAH HAL-HAL CAMNI....KERANA KALAU SEMUA ORANG BUAT TAK KISAH , KITA SEMUA YANG AKAN PADAH.... TAK KISAHLAH KALAU DIAORG NAK MARAH-MARAH...

7/12/11

kapitalis

7/12/11

tak tengok....

baik berbelog

Rasa macam mahu lari dari negara ini, mungkin duduk di Antartika sana, malunya;(

*Dalam hati sgt berharap jgnla anak anak kecil bertanya--mama ghairah tu apa ye?, speechless...--*

tak boleh nak wat apa lah fara...

teh cap masjid memang jadi pilihan keluarga ai..

tapi situasi macam tu boleh jadi ikutan pada anak2.. amat tidak sesuai..

7/12/11

Drama apa nih..haha..sory. Ketinggalannya saya

Catat Ulasan