1/12/11

senyum sajalah!

Siapa yang tak ada masalah? Saya juga ada. Tapi apa saya boleh buat selain meng'hadap' saja. Cepat atau lambat, dua cara ini pun harus saya lewati jua. Bersabarlah saya. Cantikkan rupa (dengan senyum).

Waqheh, lu jangan risau. Lu sudah ada kawan sama stress jugak!  Kehkehkehkeh! (Gelak sedapkan hati)

23 comments

1/12/11

Manusia tidak boleh lari dari masalah tapi kena menghadapinya dengan tabah atau apa cara jua...

saya juga agak stress disini tapi masih mampu lagi utk tersenyum :)

bersabar itu mulia..:)

senyum.. tak perlu kata apa-apa..

hehehe..

[^^,]

bg saya, masalah mematangkan seseorang...

1/12/11

Iyer...senyum jer lah walau hati menangis ☺☺

1/12/11

...kan aku dah kata hari tu, dua jenis manusia je dalam dunia ni yang takde masalah.

1/12/11

Assalamualaikum Fara

tanda Allah sayang kita

Wassalam

SALAM,
BERSABAR DAN CARI JALAN MENGATASINYA KEMUDIAN BERDOA DAN BERTAWAKAL. SENYUM ITU MENDATANGKAN PAHALA.

ada masalh leh kongsi dgn kwn2 blogger.. segan nk kongsi tak pe, skrg2 riangkan hati sikit, kn?

kalau xda masalah lgsung pun bosan jugak... =)

1/12/11

keh3...ok lu memang kawan yg paham masalah gua. stress gua bukan gua pasing kat lu tau tapi lu yg cari sniri...keh3..

gua dah ok tapi belum sepenuhnya..gua tgh berang ngn seseorang yg mungkir janji...oleh kerana janji dia gua timpa masalh ngn org lain..

1/12/11

saya pun stress tapi selamba yaya jela

kaloi tgh stress sgt
tp hurmm snyum je laa mcm takde pape

selagi kita bernafas selagi itu kita tak akan lari dari masalah.. bersabarlah kadang2 masalah itu buat kita lebih matang...


p/s: jom sertai contest sinar raudah

setuju...takda orang yg boleh lari dr masalah, kena pandai handle dan overcome, jangan sampai masalah sebabkan kita jadi gila

1/12/11

stress jer tgk baki duit kat dlm bank...baru 1 hb hari ni.....nak buat camner hadapppppp jer la....

yupp org yg lari dr masalah adalah org yg pengecut, tak ada masalah plak orang yg x belajar apa2.. so menghadapi masalah adalah mematangkan diri kita sebenarnya...kannn..
dofollow sini....

1/12/11

senyum selalu boleh awet muda
betul kan?? kerrr... kalo gelak selalu???

1/12/11

MASALAH ADALAH SESUATU YANG PERLU DIHAADAPI DAN DICARIKAN PENYELESAIAN...

manusia pasangannya masalah... ahakss

memang kena hadapinya...lambat laung selesai le tu..

x kisah banyak mana masalah, hadapi dengan senyum
:)

Catat Ulasan