22/12/11

sunyi

Setiapkali hari Khamis, blog saya jadi sunyi.

Mmmm....

18 comments

same la saye pon...pelik jgk kekadang... :)

kenapa dan mengapa ye...

SALAM,
CERITA SIKITNYA APA SEBABNYA !

kenapa ye..jadi sunyi..
cube la citer sikit...

22/12/11

kenapa plak...mcm ada sesuatu nak dipersiapkan malam ni ?

sunyi blog tak pe...jangan sunyi hati...hmm sunyi ada di mana-mana sebenarnya..

22/12/11

saya hari ni tak sunyi...

saya sayu...

kalau sy, keje di ofis pada hari khamis paling sibuk dari hari2 yg lain... ntah kenapa ntah.. (",)

22/12/11

ai lagi teruk.. tak terhapdet rasanya..

mungkin sbb malam ini malam jumaat...

22/12/11

Sunyi napa fara?

22/12/11

setip hari sabtu dan ahad blog saya pulak yang jadi sunyi..:)

kenapa ya fara...

kak ita tengok mood..ada benda nak cite ,yg boleh syer..kak ita tulis aje..walaupun tak hebat mcm fara..kak ita mesti nak singgah blog fara..kalu balik kg tu minta maaf lah..tak ada kat kg...

blog sy lagi la...tak tentu kadang senyap terus! haha

22/12/11

Lain org lain hari sunyi nyer

kadang.lebih kurang sama keadaannya dengan nana.

23/12/11

Salam fara..,

yer ker tak perasan pulak....
ngapa yer.....

23/12/11

Sya hari2 sunyi.

Catat Ulasan