29/12/11

tuah

Orang kata saya menolak tuah. Tapi saya rasa saya masih bertuah kerana saya yakin saya masih berada dalam ingatannya walau sepintas lalu.

Senyum.

28 comments

29/12/11

tuah apa?citer sikit

29/12/11

kabuuurrrr.... entri ni kabur. aku tak dapat tangkap pokok cerita.

@SM

Hehehehe.
Tak yah tangkaplah. Ikut je gerak hati ko mcm ne. Kalau nak gerak ke kanan ke, ke kiri ke...memane pun boleh!

=D

29/12/11

@Pok Amai-Amai
bahaya kalau tersilap membuat tafsiran.

Tolak tuah atau menerima tuah, hanya tuan punya badan yang taukan!!.

Semoga fara bahagia selalu.

kak ita pun kabur juga....tapi alhamdulilah ....

29/12/11

"sekilas ikan di air sudah tahu jantan betinanya"...itu kata2 kaki pancing ..

29/12/11

rezeki ada dimana2..kan??

tuah manusia siapa yg tahu....tapi cerita dia mmg kabur sekabur kewujudan hang tuah.

29/12/11

tuah datang lagi lain kali

29/12/11

Tuah bukan hilang. sembunyi kejap je tu. =)

this entry made my day. thanks.

29/12/11

alhamdulillah masih bertuah..:)

29/12/11

Kita tak perlu letak nama Tuah pun sudah ada tuah tersendiri kita...

saya bertuah kerana masih boleh komen disni..


*err tetibee :P

30/12/11

Eh...?

macam mana kamu tahu yang saya.....

:)

tak apa, yg pnting ketentuan Allah itu ade..:)

Tuah sentiasa ada...tinggal lagi kita notice ke tidak kemunculannya dalam kehidupan...bertuahkan kalau tiba2 bulan jatuh ke riba?

30/12/11

TUAH AYAM NAMPAK DI KAKI. TUAH MANUSIA SIAPA YANG TAHU...

saya tak dapat nak pastikan kata kunci bagi entri ini

ehem..sy mcm terfikir sst tp xmo tulislah takut salah :p

30/12/11

Bertuah pd kata org lain belum tentu bertuah pd kita..

Takkan melayu hilang di dunia..bak kata Hang Tuah.

Ada kene mengena tak awak? Hihi.

Happy new year!

tuah ke jebat?huhu cer cite cer cite

30/12/11

kita sentiasa bertuah kan.. rasanya takde istilah menolak tuah..sebab kita sentiasa perlu membuat pilihan..baik atau buruk akhirnya kita hanya boleh jangka.. tapi Allah yang menentukannya :D

Tak pe fara, tolak tuah yang ni, InsyaAllah tuah yang lain menyusul
: )

30/12/11

adalah tu hikmahnya, yang tersirat hanya fara yang tahu bukan?

entry ni utk saya ke? tiba2 perasantan pulak..haha..saya rindu kamu,dan saya rasa rugi tk dtg sini hari2 :)

3/1/12

Tuah apa lah tu yer ☺☺

Catat Ulasan