20/01/12

impian

Impian pertama saya untuk tahun 2012 ini adalah; Menyempurnakan hajat saya untuk melakukan akikah Aydin. Mungkin terlewat. Tapi saya dah terlanjur berhajat (cuma menunggu waktu yang sesuai). Dan saya harap, salah seekor dari kambing akikah Aydin dapat saya jamu kepada anak-anak yatim di Batu Pahat nanti.

Insya-Allah.

Impian selanjutnya, semoga kami 3 beranak dapat memakai kasut seragam. Adakah Pallas Jazz bakal menjadi kenyataan? (Sengih)

Oh, ya. Saya bukan duta Pallas Jazz. Harap maklum!

25 comments

MF, mudah mudahan niat yg ikhlas dan baik itu akan terlaksana juga...doakan saja..

mmg suka pakai kasut seragam eh?


sy sekeluarga suka baju seragam hehe (tp kaler jerla)

20/1/12

hehe..iklan sekejap tak apa...hee..^^
assalamualaikum slamat pagi..;-)

20/1/12

insyaallah...
pasti akan Allah makbulkan hajat dan impian itu
selamat hari jumaat kak =)

20/1/12

lepas ni ada la pihak pallas nak jadikan fara duta mereka..ekekekk

20/1/12

Bila mau balik Batu Pahat???

20/1/12

Semoga Impian kamu menjadi kenyataan..InsyaAllah...

20/1/12

insyaAllah...semoga semuanya dipermudahkan...amin...

semuga impian dan hajat itu tercapai

20/1/12

sama impian kita..nak buat akikah sekali untuk abang dgn adik..insyaAllah

semoga impian tercapai kak.akk nt tjuk gmbr taw.

20/1/12

takpe terlewat... yang penting buat...

p/s : nak tau saya buat apa di SALUT??? http://dwaty85.blogspot.com/2012/01/buat-apa-di-salut-jawapannya-ialah.html

Semoga impian2 Fara akan jadi kenyataan, InsyaAllah. :)

Lepas akikah? sunat la pulak ye? hehe...jaga2 Aydin. Semoga semua berjalan lancar ye, hati2 drive balik Johor tu.

Akak dah takde impian kasut sb dah puas merasa. Cuma nak kekalkan satu jenama je, Clark dan Scholl...eh dua pulak.

20/1/12

Moga-moga tercapai impian itu segera..

MuMing punya Impian pula adalah untuk menjayakan Impian sepuluh tahun dahulu yang belum pun pernah tercapai...

20/1/12

Semoga impian menjadi kenyataan, insya'allah.

gambate - teruskan usaha mu itew!

*kasut pallas jazz sgt comel!*

takpe pelan2, janji ada usaha nak laksankannya..

semoga terlaksana la MF. Amin.

20/1/12

impian aku adalah selamat sepanjang perjalanan pergi dan balik kerja. boleh?

20/1/12

SEMOGA APA YANG DIHAJTKAN TERCAPAI...

semoga tercapai..amin..:)..ye..snowflakes tu macam abc tapi bila makan rasa macam makan kapas..sedap..:P

mulala ila tpk2 ila dah buat ke belum utk arief??

semoga tercapai yee

20/1/12

palas jazz janggal untok saya

saya rock

~hehe

Insyaallah, jika ada rezekimu nanti, nana pasti akan tercapai jua impian itu nanti...

nana doakan ye..aminn

Catat Ulasan