20/01/12

menari dalam hujan

Tiba-tiba saya terasa mahu menari. Menari dalam hujan. Sambil ada lagu latar; I Wanna Dance With Somebody.

Saya mungkin syok sendiri.

26 comments

jangan mandi dalam hujan.. mak kata nanti kena demam.. ehe (",)

20/1/12

...minda kau terkesan dengan hujan awal pagi.

Jangan! nanti demam...

20/1/12

Hujan ke kat sana?

oh best menari dalam hujan..back to memory lane...jadi kanak-kanak degil..selagi mak marah, selagi itulah mahu main dalam hujan..

20/1/12

mengimbau zaman kekanak...berlari dalam hujan...

20/1/12

tiada siapa melarang...silakan...

pernah juga terfikir nak menari dalam hujan.. he..he..

20/1/12

Kecik kecik dulu kalau bapak bg green light mandi hujan.. Sangat le gumbira...

20/1/12

besh gak tu....
tapikalau cheqna buat kat sini mesti orang tengok pelik =)

saya tak pernah menari dalam hujan.
tapi saya pernah menangis dan berfikir dalam hujan.. :)

let's.....

suka gak

Aku kena dengar lagu Hindustan. Baru boleh feeling menari sambil golek-golek dalam hujan.

20/1/12

I only wanted to see you laughing in the purple rain

Purple rain, purple rain

~Prince

tarian apa yg sesuai...zapin mungkin..hihi...

apo kono eh jang.. (",)

Fara..nak menari dalam hujan..kalau zaman acik muda2 dulu lagu dang dut je..he he

entahlah, syok ke? tadi pagi dr tingkap akak tengok budak2 sekolah meredah hujan main bola sepak, berkubang dengan riangnya.. tapi kalau la akak kat situ juga.. riang ke gila bayang???

20/1/12

jemuran dah turun...angkt kain hujan....

tak payah imbau...musim monsun thn lepas pun aku dan kawan2 mandi hujan depan rumah. walaupun jiran2 tgk pelik, tapi aku suka giler.....hahaha

memang best menari dala hujan. tapi kene pastikan tiada sapa yang melihat...

haha..

Salam,
Hujan kat mana ni ? Kalau awal2 pagi boleh demam !

wahh..boleh geng dengan anak kak ain mcm ni..yg sikecik tu pantang hujan nak terjah jer...

menari lerrr

seronok bila tengok anak2 dapat main hujan, rasa nak join sama.. ;)

Catat Ulasan