31/01/12

knight & day

Fantasi cinta; Saya mahu watak June Havens. Dipilih Roy Miller sebagai soulmate. Ke hulu ke hilir dalam kisah adventur. Dan pengakhiran, kembara ke Cape Horn dengan Pontiac GTO 1966.

Cumanya, biarlah Roy Miller itu seiras Johnny Depp.

Ok. Saya cuma berangan. Jangan ambil kisah sangat!

16 comments

31/1/12

berangan itu indah =)

waaaa nak jony dep itu jugak.

tak pon dpt aqasha, gemersik kalbu gitu. hehe

31/1/12

Oh Johnny Depp, suka ngan dia gak.

Sekali sekala berangan...apa salahnya ☺☺

Berangan itu best la farah;)

orang yang kuat berfantasi tu org yg bijak kerana otaknya sentiasa bekerja untuk terus berfantasi,..

fara..berangan tak menyusahkan orang lain kan..acik pun sesekali berangan jugak..dah free dan tak susahkan orang..he he

31/1/12

BERANGAN MEMANG BEST FARA..
TAMBAH2 BILA BERANGAN SAMBIL MAKAN..:P

cik kisah okai..hik3

beranganlah... ia masih free

1/2/12

fantasi cinta saya.... a Lot Like a Love! eheh!

Johnny Depp kaloi pun suke hehehe

1/2/12

angan lu hebat...tak salah hehee

gua tau ler wajah lu macam marion cotllart hahaa

tak salah cume jangan berlebihan ^^

teringin jugak nak fantasi tu jadi realiti....

WW | jangan biar anak kacau daun

1/2/12

saya suka juga jhonny dep.. tak jemu dipandang..heheh..

Catat Ulasan