21/01/12

putus cinta

Bila saya pernah putus cinta (dulu), saya selalu layan lagu ini;

tolonglah aku
dari kehampaan ini
selamatkan cintaku
dari hancurnya hatiku
hempaskan kesendirian
yang tak pernah berakhir

Adakala saya terfikir. Kalau hati sedih, kenapa tak nak bergembira? Sebaliknya melayan airmata sambil mendengar lagu yang entah apa-apa. Walaubagaimanapun, saya sangat memahami hati orang yang putus cinta. Terasa hati bagai dihurung semut, kan?

(Senyum)

15 comments

KC memilih utk bersedih 5 minit shj lepas tu bergembira. Yeayyy!! Putus cinta benda pahit dan sedih .. apa relevannya meratap berhari-hari?

siapa nyanyi lagu tu?
i kalau sedih cari movie kelakar..

21/1/12

Layan jugakkk ye Fara..

21/1/12

walau macam mana pahit pon....

masa tetap mengubati...

(sekarang semut dah takde, kan?)

begitu juga dihari raya .. patutnya kita besukaria. tapi cuba dengar takbir .. sangat menyayukan dan lepas tu pergi pulak ke kubur. tak boleh ke hari lain pergi kubur ?

salam... dalam umur begini pm mula tak faham..

:), putus cinta mmg pedih...

aduh, kalau nana bukan dihurung semut je, bagai hati ditusuk-tusuk dengan pedang jer..haha :P

itu(dulu) masa umur 20 macam tulah.

21/1/12

gane erk hati dihurung semut??
hehehehehe
cheqna awal2 putus cinta..3 malam menangis..pastu bangkit demi kehidupan...=)

Nama pun putus cinta. Akk lain pulak. Dulu masa putus cinta, asal lagu sedih je......lagu Ameng Spring tu, mesti tutup atau jauhkan.

Fara, skrg ni Ombak rindu buat akk sayu tnpa sebab pulak. Feeling retis.....hehe..

21/1/12

melayan air mata itu, kadang2 damai :P

Dalam hal putus cinta dan kecewa, lain orang lain cara mengendali.

Teringat, Kak Azie dulu masa dah nak serius dgn 1 guy, dia tetiba kena tunang dgn pilihan keluarga. I tak nangis pun masa dia berterus terang.

Dan dia kahwin, I pegi majlis dia.

Redha dan ikhlas. Sampai sekarang tak rasa marah or dendam, sebab kita tak biarkan sedih itu mengawal emosi kita terlalu lama.

lagu apa tu yerk...tk pernah dengar la

putus cinta? saya sudah terlupa pula bagaimana rasanya....

22/1/12

oit! sedih tu sebenarnya elok kesihatan mental la... cayo la cakap den...

23/1/12

kalu putus cinta, kena cepat2 cari pengganti. InsyaAllah kenangan pahit dulu boleh dilupa .

Catat Ulasan