5/01/12

sedih oh!

Saya sedih. Ada banyak sebab kenapa. Antaranya;
  • Adik akan pindah keluar. Nak duduk sendiri katanya. Jauh pula. Sampai ke Puncak Alam!
  • Bila adik pindah, saya tak dapat lagi nak menumpang internet percuma!
  • Bila tak dapat internet percuma, tiada lagi blog di luar waktu kerja. 
  • Bila tiada lagi blog di luar waktu kerja, kurang berkunjung ke blog kawan-kawan.
  • Bila kurang berkunjung ke blog kawan-kawan, kurang jugalah kunjungan balas dari kawan-kawan.
  • Bila nak blog waktu kerja, kerja saya teramat banyak di awal-awal tahun.
  • Kalau blog waktu kerja, nanti kerja tertangguh.
  • Bila kerja tertangguh, bos asyik nak bertempik; Kau tak buat kerja ke celaka?!
  • Bila dah kena tempik, saya jadi bersalah.
  • Bila bersalah, mulalah nak mencebik.
  • Bila mencebik, saya tak ada mood.
  • Bila tak ada mood, mulalah nak memberontak.
  • Bila memberontak, mulalah prestasi menurun.
  • Bila menurun, tak ada bonus dan tak naik gaji.
Mari kita sibukkan diri dengan kerja beramai-ramai! Mari! Mari!

23 comments

5/1/12

Jom-jom kita buat kerja. :)

ekrss....takpe ku tetap setia disini,..

Ya. Mari kita bekerja dengan penuh dedikasi untuk tahun 2012 ni. :-)

5/1/12

Assalamualaikum Fara

jangan bersedih
langgan yg baru
Insyaallah...selesai masaallah

5/1/12

sian ko..aku juga mencuri sedikit ruang waktu di pejabat utk menghapdet blog.rasa bersalah juga tapi ku buang jauh2 perasaan itu janji bos aku tak penah komplen keje tak siap..okey la kan?

skemanya ayat

Moralnya: pasanglah internet sendiri!!!! hahahahaha...

Ataupun, pi lah berintenet dari Puncak Alam..wakakaka

5/1/12

Hehehe, takper, fara, buat yang utama dulu, kita tetap tunggu entry dari fara ok..

5/1/12

Alaaaa.... register la satu line... tak luak pon agaknya gaji kamu tu....


(Baru tahu, selama ni kami juga harus berterima kasih juga pada adik kamu kerana memainkan peranan dalam meralisasikan blog kreatif ini...)

lek arr .. dont sad-sad. Mari KC join misi menyibukkan diri. hihi.

sedihnya dengar

Jom bodben...murah! murah! hehe

besar betul peranan adik tu utk blog pok amai2 ini kan.. peranan bos juga besar utk gaji, bonus dan motivasi kerja tu...

5/1/12

masalah berantai, punca? aku tak jumpa langsung...

xpalah fara..x kunjung ke blog sy pon x apa..bila ada ms lapang sy baca aje blog kamu..cuma kengkadang x tinggal komen sbb nk cpt (surirumah pon kira bekerja juga..kena curi-curi masa nk berblog)

pembaca blogmu takkan hilang. insyaAllah.

jom kerja lebih kuat sesame :)

Fara,

Jangan bersedih.

Tapi kak ani juga sedih sebab adik yang tinggal semenjak kecil dengan kak ani tu bila dah kawin dah pindah rumah sendiri.

Sedih sebab tak ada lagi orang nak tolong buang sampah bila semua orang lain tak peduli.

Tak ada lagi orang nak tolong cek pintu waktu sebelum tidur. Orang lain semua malas nak ambik tau. jadi yang rajin ...akaklah jugak, tu yang sedih.

langgan bokben la..

6/1/12

kena mendaftar untuk internet nampaknye lepas ni...heheh

kak ita pun tak ada internet di rumah..dah potong...pakai opisnya aje..hbby pakai hp dia aje...agak terbatas lah...kat opis kekadang agak bezy...

suka rangkaian kata ini...mesej yg jelas...kerja jgn tak kerja!:)

huh.

Bila saya sedih , saya merajuk
Bila saya merajuk, mak risau
Bila mak risau , semua kecoh,
Bila semua kecoh , saya jadi tension..
Bila tension , asyik nak makan je,
Bila makan, tetibe nak berak plak..


eh eh..menyimpang plak.sowi2 :D

kesimpulannya, bila banyak sedih, maka banyak lah peristiwa tercipta kemudiannya..eheheheheheh :P

suruh adik tinggalkan internet nyer..hehe

7/1/12

Buat yg mana wajib dulu fara. Nanti bos marah susah juga jadinya sbb kita makan gaji. nanti hujung thn bila ada lebih bonus boleh beli broadband pula.skrg ada pakej murah

Catat Ulasan