4/01/12

tiba-tiba saya rasa awal tahun 2012.....

....sangat sibuk!

Kena bangun sebaik kedengaran azan Subuh. Kena keluar rumah sebelum cecah 7 pagi. Kena hantar Aydin sebelum 7.30 pagi. Kalau berlengah, alamat saya masih tersadai di Federal Highway atau LDP. Dan sudah tentu kedatangan saya jadi merah! Kalau merah, KPI saya jadi cacat. Kalau cacat, bermakna bonus saya kena potong. Kalau kena potong, angan-angan saya jadi angan-angan Mat Jeninlah jawabnya!

Kerja di pejabat pun tunggang-langgang. Harap saya ada masa nak bertandang ke blog kawan-kawan sekejap lagi. Saya nak siapkan dulu kerja tertangguh saya. Jumpa nanti ok? Tunggu jangan tak tunggu! Ok? Jangan pergi mana-mana! Duduk elok-elok ya?

25 comments

Kerja is priority , blog no 2... Jom settle kerja dulu...

ok saya tunggu di sini..

sukar sy meletakkan diri sy di tempat anda..

mungkin sukar jugak utk diri sy tinggal dan bekerja di kl...

baru cik ina tahu yang fara kerja ngan kerajaan : )

4/1/12

Kakcik bangun sebelum jam 5 pagi. Masak air, panaskan nasi, goreng nugget, goreng kentang. Sambil2 itu jengah blog (hehehe). Dah siap semua, kejut anak2. Tengok si Adik bersiap pakai pakaian sekolah yang baru (buku semua mak dah siapkan - bertuahnya anak2). Belum jam 6.30 kakcik dah buka pintu pejabat!

6.45 telefon ke rumah, tanya anak2 dah siap tak nak ke sekolah. :)

Haha...oraitttt :)

org lain semua mengejar masa takut jem..tapi akak masih sama...tidak terkejar2 sebab buat masa ni rumah sebelah opis jer...

wahh...ni kira permulaan 2012 yang agak sibuk la ek...

Kan kan. Saya pun! Lepas tu mengantuk sebab bangun awal sangat! hahaha.

kerjalah dengan rajin2, nasihat ikhlas dari aku. kehkehkeh.

wah..cerianya fara hari ne...

kalo tido tu bangun rasa eh cepatnya dah kena bersiap ke tmpt kerja kan..??

kebiasaan iols keluar rumah - time bebudak bersekolah - between 6:30am - 6:45am...
memang tak bleh lewat dari tu
mau punch card merah plak nanti!

memang sibuk kann

Assalamualaikum Fara,

Selamat tahun baru pada fara sekeluarga. Semoga tahun baru ni seperti tahun-tahun yang dah berlalu sentiada dalam keberkatanNYA.

4/1/12

ok..cheqna duk elok2 ni =)

hu3.bertabahlah bertabahlah.ini semua memang pedih.tapi demi memastikan bonus tidak dipotong,kena tabah juga.heee

4/1/12

okey..aku tunggu :)

semoga yg terbaik di tahun 2012 dan di tahun² seterusnya, amin....

ngerinya saya bila fikirkan kena mengadap jam di Fed Highway setiap pagi!! lalu situ sekali sekala pun tak sanggup ngadap jam nya..

Buat mna yg penting dulu tau..

Selamat tahun baru...

hhehe..tahun baru yang bestlah macam tu kak..yna awal2 tahun dah kecik hati ngan bos kan caner?kui3..

saya juga sibuk baru sempat dtg sini...wah pagi aydin bangun..pndai..

5/1/12

alaa.. kautim dengan HR dept je...

10 Januari baru ai mula kerja, minggu ni memang lupa terus pasal kerja.. takmo amik tau.. bukan selalu dapat cuti panjang macam ni..

Catat Ulasan