16/02/12

bee gees

This world has lost its glory
Let's start a brand new story
Now my love
You think that I don't even mean

A single word I say

It's only words
And words are all I have
To take your heart away 

 Saya layan jiwa sekejap. Melambai jiwa saya dengan lagu-lagu Bee Gees. Tenang. Damai. Dan tiba-tiba terasa nak 'mengorok' pula. Ok. Kembali ke alam nyata. Bahtera mimpi memang menggamit perasaan di petang hari, kan? Lagi-lagi cuaca redup macam di KL sekarang ini. Alahai...

Hati tengah rancak nak singgah baca blog kawan-kawan.

44 comments

16/2/12

freakin' love this awesome song...

can hear the beat in my ears already...hoho...

lagu zaman mak saya..tp malar segarr!!

rumah saya tak berupdate..tak dak idea..

16/2/12

cheqna pulak rasa nak nangis je huhuhuhu

mmg syok kalau dpt layan mata ptg2 cmni.tp ratu kalau tido kejap2 pening2 pale.nape ye.tp mata nk tido.

16/2/12

redup macam kat milan ke?

16/2/12

kenapa tak update psl birthday? kata sama dgn hubby akak hari ni...

akak tak boleh tdo siang la fara, kena buat kek ni, utk che abe.

ape tajuk lagu ni yek?

Ngorok waktu mcm ni mmg best!

apalagi jom singgah blog sy..huhu

Bee Gees memang best!

pertama kali dengan perkataan mengorok .. apa maknanya ?

16/2/12

JANGAN LUPA BLOG SAYA.. ;)

Tanpa Nama
16/2/12

Lagu-lagu Bee Gees yang sangat digemari dalam tahun 70an kalau tak salah.

Sehingga sekarang masih sedap didengar.

suker jugak lagu2 kumpulan bee gees...
lembut saja rentaknya....

kalau dlm bahasa Jawa kan..'ngorok' tu tido dgn berdengkur tau. ^__^

Sekali sekala layan jiwa ☺☺

Kat sini panas terik.

wahhh awak layan jiwa..baik2 jgn sakit jiwa udah=0

@Mr.Clive

I smpi skg nie asik nyanyi2 sendiri.

=D

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty

Betul. Bee Gees adalah lagu2 malar segar. Suke.

@:: Mrs.Eady ::

Ade je tadik. Jadilah tu.

=D

16/2/12

good song from a very top group...

@cheqna

Np Cheqna nak nangis lak?

@ratusiput

Samelah kite. Sy klu kat umah, mata tak berat mcm kat tmpt keje nie. nape eh?

@Waqheh

Np mst Milan? Hahaha! Ko nie...

@~~zAnAfAhMi~~

Ala...seganlah kak. Tp mmg bday sy pun arini. Hiks!

Bestlah akak duk umah bakar kek utk hubby/ Bkr utk sy sekali kak. Hahaha!

@Niza Romli

Dah singgah da pun.

@Huda

Suka gak eh? Mmg sdp2 lagu die.

@al-lavendari

Mengorok maknenya tido smbl berdengkur.

=D

@fairus

Tak lupa punye.

=D

@Kunang-Kunang

Lagu die best. Sy yg belum lahir lagi thn 70an tu pun boleh lyn dgr. Best!

@miloais milo

A`ah. Lagu2 catchy die pun sdp gak dgr.

@Ujie

Pandai! Patut jwb kat Pakcik Komensen tadi..

=D

@fiza

Sy syak mgkn cermin tingkap nie dah di tinted. Tu yg nmpk redup kot?

@wan nurul hezrina

Hahahahahah~ Jgn mcm tu. Hahahah!

16/2/12

minat lagu dulu2 lagi lah orang putih.. tapi tak bermakna tanpa faham lirik lagu..

sedihnya saya, tak berapa faham english

Lke Like Like this song...

tajuk lagu memang cik ina tak tau, bila dengar lagu baru tau. kat sini pun setiap petang hujan.

saya tk berapa faham nyanyi omputih ni..

mak saya selalu nyanyi lagu jawa,kalau nyanyi bee gees pun bunyi slang jawa sikit..hihhi..

bee gees lama dah tak dgr lagu2 mereka. mmg sempoi lagu2 trio beradik nie

17/2/12

saya tahu lagu ni pertamanya dari cover oleh boyband BOYZONE masa kecik-kecik dulu. then bila abah mainkan di radio, baru saya tahu, rupa rupanya penyanyi originalnya adalah Bee Gees.

Dan selepas itu, cinta saya pada lagu lagu Bee Gees mula memekar. Emotion, How Deep Is Your Love, Alone, Immortality dan lain lain. ^^

Bee Gees = oldskool!

Catat Ulasan