2/02/12

dabik dada

Kadang-kadang saya pelik dengan sikap sesetengah manusia. Mereka rasa mereka lebih pandai dari segalanya. Nampak merendah diri tapi dalam masa yang sama, mendabik dada.

Selalunya begitu. Tapi masih ada yang tulus. Harapnya, kekallah mereka dengan sifat tulus itu.

13 comments

2/2/12

Hidup biar rendah diri,ikut resmi padi..makin berisi makin tunduk bumi..assalamualaikum,selamat pagi...^^

pakcik dah baca entri awak sebelum ini ttg perbankan islam itu.

akan tetapi, selaras dengan tajuk entri awak hari ini, pakcik tak berani nak komen .. takut nanti dikata mendabik dada pulak. hehe

2/2/12

Sifat dan sikap manusia.

Ada yang terpuji, ada yang tercela...

2/2/12

Selamat pagi, awal update entry pagi ni..

2/2/12

itulah manusia mommy..
selamat pagi..moga ceria2 sokmolah =)

hidup ada ketika berada di atas, ada ketika berada di bawah.. jangan riak dengan apa yang ada.. merendah diri itulah sifat selayaknya..

minta dijauhkan..

berdoa agar sy tak macam tu :))

2/2/12

aku rasa, emua orang ada sifat tulus. cuma tak terkeluar di tempat yang sepatutnya.

biasalah nama pun manusia...bila berjaya,berpangkat berharta lupa diri...

itulah manusia yang ada di muka bumi ini

semoga sifat tulus tu bertakhta di hati..:)

hidup rendah diri kan senang

Catat Ulasan