10/02/12

kejohanan lumba basikal asia (ACC) 2012

Kejohanan seluruh Asia di Velodrom Cheras? Sudah-sudahlah yang lama itu....

21 comments

10/2/12

ha, yang ni aku tak faham. atau pun ada isu yang aku tertinggal ke?

bukan velodrom tue dh reput kan huhuhhhh

join kejohanan ni ke?kehkehkeh.. :P
hahah joking! :)

harap jgn ada yg dilanggar lagi...

10/2/12

TIADA LAMA TIADALAH YANG BARU...;)

Basikal fixie boleh masuk velodrom tak? Hahaha....

@SM

Velodrom lgsg tak bertaraf dunia. Walhal kite dah ade jaguh dunia...

Faham tak?

@sahromnasrudin

Tuhlah Sahrom. Tmpt pun tak strategik. Dgn sesaknya. Kesian kat atlit kite. Imej jaguh dunia tak setraf dgn kemudahan yg disediakan...

@Mr.Clive

X join. Tp join tgk kat berita je. Heheheh...

@Ladysirna FA

Dlm velodrom takkan kene langgar. Hehehe...

@fairus

Mslhnye, mane yg barunye?

@Kakzakie

Kak Zakie, basikal fixie mmglah basikal velodrom pun. Cume dikacuk jdk komersial. Hehehe...

10/2/12

@Pok Amai-Amai
tak faham dengan keperluan venue yang bertaraf dunia, tapi jaguh kita masih lagi diuruskan oleh orang yang bertaraf... entah la, tiada definisi yang sesuai.

tak minat sukan ne..

basikal jepun k.ayu boleh join tak??
kikikikiki

10/2/12

aku rasa sempit je tpt tu kan?

dulu ada keluar kat berita rasanya
pasal velodrome yg tak TERurus ni....

takot tgk beskal kena langgar masa kat putrajaya tuh..seram!

kepada kementerian sukan...wake up pls...

Salam,
tak pernah sampai ke sana ... tak tahu macam mana keadaannya.

11/2/12

suka tengok peserta wanita pakai tight..!

Catat Ulasan