26/03/12

asma datang lagi

Dada Aydin kembali berombak kencang. Sah simptom asma. Tapi dia hanya bergantung pada ubat dan antibiotik. Nampaknya, Isnin saya agak mendung dari kebiasaan.


19 comments

26/3/12

Jaga aydin baik2 yea, semoga dia kembali sembuh.

Fara since Aydin masih kecik lagi cuba rawat cara kakak... cari hati unta dan bagi dia makan. Kalau ada sesiapa yg ke Mekah boleh kirim yg jenis dah dikeringkan. Kalau boleh jgn sampai guna (alah lupa pulak kakak apa tu yg dah guna spay ke hidung) biasanya kalau guna ini akan berlanjutan kakak perhatikan...

Sayangnya si comel tu tak sangka kakak... ujian ni Fara

Mommy Fara
Dah bawa Aydin ke klinik ke? Kesian kan kalau kanak-kanak asthma ni, tengok depa bernafas tu..ya Allah..anak buah akak acute punya asthma. Kalau puff tu, ada dua jenis puff kena buat...setiap empat jam kena bagi ubat. Memang kalau boleh rasa nak tukar biar kita yang dewasa ni saja sakit macam tu...pastikan Aydin jauh dari habuk ya..semoga cepat baik.

harap sembuhla cepat... :)
minggu ni harap2 much better laa...>_<

26/3/12

doktor tak syorkan ventolin?

semoga anakanda kamu sihat sepertia biase dgn cepat nyer ye..

26/3/12

moga aydin cepat kembali sihat ya..
Insya allah.

cian aydin..mmg kena bergantung ubat jelah ya?

26/3/12

get well soon aydin

semoga boboi cepat baik.sekarang cuaca kat luar kuat jerebu.hati2

26/3/12

Smoga aydin cepat sembuh.

26/3/12

kesian aydin..hari ni sejuk sikit.. bahaya asma..anak sedara saya kejap2 masuk hospital.. take care aydin..semoga cepat sembuh..

didoakan Aydin cepat sembuh...
Pernah alami perasaan cemas, risau & sedih yg sama bila anak kena asma.

kesiannya..smoga Aydin tak apa2 kak..

26/3/12

SEMOGA CEPAT SEMBUH..

Semoga Aydin cepat sembuh.

minta tuhan beri kesihatan yg terbaik utk aydin. amin.

26/3/12

aydin macam mana skrng?ko cuti ke?

pantangkan makan dia. insyllah ok dan terkawal..... jgn bgi minum air ais... tu je caranya, n kalau ada yg pandai mengurut boleh la g bawa urut. emy pun pengidap asma tegar since kecik umur 6 bulan. :)

Catat Ulasan