30/03/12

pagi yang gelap, kini masih gelap!

Sekeping roti canai sardin buat saya lemah. Dan hujan pagi buat saya berganda lemah. Saya kini berada dalam fasa 'kelabu'.

Huwaarghhhhhh!! (Menguap)

25 comments

oh tidak!saya sedang bersemangat!hehehe..

30/3/12

Kakcik baru makan sebiji bun gardenia tanpa minum dan sekarang kakcik kesejukan (apa pulak kaitannya sejuk dengan makan? hehehe)...

30/3/12

bantal~~keh keh~

30/3/12

Hehehehe...biasalah tu fara, bila hujan lagi best tarik selimut...sambung tido sbb sejuk ☺☺

30/3/12

masih juga mendung disini, huwargghhhh

sejuk kan...bertahun tahun tak makan roti canai sardin.. hahaha..

xkoje ke kak fara?

Kalau tempat kakak pula petang bila kita siap-siap nak balik aje hujan mencurah... pagi ok...

30/3/12

nyamannya tido pagi tadi... huhuhu

30/3/12

AYUH.. SEMANGATKAN DIRI KAMU.. ANGKAT KEDUA2 TANGAN.. DENGAN KIRAAAN 1,2,3,4,5,6,7,8, 8 LAGI.... ;)

friday sepatutnya bersemangat nak kerja beb...
last day of the working week.... :D

saya paham sbb sy pun selalu macam tu klu waktu pagi tapi hari tidak sebab puasa :)

tak penah makan roti canai sardin. esok pagi mesti kena cuba!!

assalamualaikum...

kawasan kelabu?? bahaya tue hehehehe....

bestnyaa...

sebab sakit kita ni buat kita segar
mata seawal 5 pagi...uhhh!

fasa kelabu,meaning what actually? hehe...slow sikit mau process...haha XD

hari sy dah kelabu dr semalam huwahuwahuwa

sejuk kebasahan ke ppum pagi tadi..he..he

saya kegelapan di opis. tulun!!!

saya smpai di sini juga sudah gelap..ahhh tarik selimut dan lena...selalu mcm tu la saya terlajak tidur tk sekolah tahu?dh la tk mampu nk hire bibik kejutkan..haha

lekas2 pergi kerja..nanti ini tahun tarak bonus :) boss kata...

amboi sedapnya dia berkelabu, sini berpinau panasnya...

As salam Fara,

Ingatkan makan nasi lomak je buleh ngantuk rupenye mkn roti canai sardin pun buleh ngantuk... sy tak ngatuk tp lapor...hik3x

sedap tu roti canai sardin itu fevret..tapi kalau kena roti telur lagi la k.fara masuk fasa kelabu asap..ehhehe..g mana ari minggu ni kak?

bila mendung badan pun terasa lenguh...bestkan tidur...

"I am black or white, I'll never be grey in my life." ~Diego Maradona

Catat Ulasan