29/03/12

tak baik mengumpat, berdosa!

Saya kena akui yang saya bukan manusia sempurna. Adakala terlayan cerita soh-seh belakang orang (Berdosa Fara! Ingat Allah!). Tapi untuk melayan cerita; Si polan tu kalau lepas memerut, dia punya bau! Nauzubillah! Melantun!

Aduh!

19 comments

29/3/12

hahahahaha
sabo jelah

alamak. tu pun kire mengumpat jugak kan? kehkeh!

29/3/12

muahahahahahahha opppssss...

"istighfar"

Allahhh....

pfffftttttt~~~

29/3/12

terdengar nak wat camner.huhu

sabau aje lah..kekadang kak ita buat juga...manusialah katakan...

29/3/12

lepas dia keluar terus sembur febreeze,nanti dia faham la kot~~keh keh~

hahahahahahahahahahahahhaha!
haha!
gelak besar sy kak fara =D

sy kerja ngn sekeliling cina,so kurang sikit ngumpat2 ni..diorang apa barang nk ngumpat ngn melayu cm sy ni..kui3..ape tah lagi nk cite psl memerut org.. (petang smlm dgr jgk sokseksoksek kat dpn,lepas tu gelak2..rupa2nya diorang dok gelakkan baju isteri PM.. smlm Yahoo tulis "maybe she love her surtain so much" adei malu3)


tp dlm blog pun kadang termengumpat gk...tak sedar... ntah2 komen sy ni pun termasuk dlm ngumpat kot? alahai~

29/3/12

saya ni pun terlepas jugak kak. astaghfirullah.

ala biasalah tu fara..terkutuk org sekali sekala..tergelakkan org sekali-sekala..HEHE

29/3/12

Tak tau nak komen apa..takut terumpat...

ahha..termengumpat ke apa?hhehe

olosss..tergelak saya baca bahan umpatan tu..hahaha..

hehe,minggu depan kalau saya rajin saya akan ajar bahasa mengumpat...org yg belajar bhs ni je yg tahu maknanya...so kalau nk mengumpat pun secara sopan..kurang la sikit kot dosanya..:P

cite ringan-ringan cam tu selalu ujud, kentut busuk pun jadi bahan umpatan, nak wat cam mana termengumpat gak.

29/3/12

TAK BAIK MENGUMPAT.. SEELOKNYA CUBA KITA ELAKKAN.. NAMUN, SAYA JUGA KEKADANG TERUMPAT JUGA.. ADUHAI..

kelaut.....
apa da nak ngupat pun cari la topik yg hot ini bab org melepas....hahahaha

Tumpang gelak je... kire ngumpat ke..erk...ops! :x

Catat Ulasan