19/04/12

cinta luka

Google

Kalau dunia kita gelap kerana cinta, beri peluang kepada hati untuk menerima walau sedikit cahaya. Apalah sangat cinta di dunia bila ianya hanyalah pinjaman dari Allah semata-mata?

Berhenti merintih.

29 comments

19/4/12

Yupp..setakat cinta pada manusia je kan..

betul.sokong....

19/4/12

macam dekat luar negara jer...

setuju... cinta juga pinjaman dari ALLAH SWT

19/4/12

cmana buat tu..terasa nak belajar cintan gitu2....(keh 28x)

cinta pada manusia semua tu sentara ajer kadang2 ia amat menyakitkan..

cinta pada Allah adalah kekal selama-lamanye...

19/4/12

sedih pulak tiba-tiba

19/4/12

BAK KATA NABIL RAJA LAWAK : CINTAILAH PADA YANG MAHA MENYINTAI.. ;)

memang betul cinta dunia x kekal cinta akirat selamanyer di ati...

sighhhh~~

19/4/12

Rintihan tidak akan mengubat kelukaan. :)

Betul tu..
Lg pun Cinta boleh cari lain.

19/4/12

cinta manusia..bkn segalanya.
lagi ditagih..lagi terseksa.

cinta pada Allah kekal selama2nya...

Buka hati untuk kebaikan. Nikmat di hujung perjalanan. ^_^

Alhamdulillah..dunia saya makin bercahaya :D

baru ja jd tmpt mengadu sorg kwn ni..terperangkap ngn cinta suami org..alahai~

cinta pada yang paling Agung...

19/4/12

betul tu...cantik gelang..hehee

hanya CINTA yang maha esa

19/4/12

Hmm... fikir sejenak...

As salam Fara,

Cinta sesama makhluk kalau tak kena caranya boleh menjadi buta, Cinta padaNYA sahaja yg membuatkan Cinta itu semakin terang & bercahaya... Setuju dgn kamu :))

Pssst... gambor tu mcm kat sini jek, bangunan petak2... pakai lak gelang cenggitu...hik3 ;)

deep true...cinta sesama manusia sementara,cinta dari Allah yg kekal selamanya...Allah masih sayangkan kita...

ok, saya nak bercinta lagi...dan lagi..dan lagi...hehe

Baiklah..huhu

tapi Dik .. penangan "Power of Love" itu tersangatlah hebats, kan.

20/4/12

cinta pada Allah kekal abadi ;)

cinta manusia hanya cinta sementara.

Catat Ulasan