18/04/12

destinasi dalam angan - kuiz i

Google
Klu: Santai-santai malas. Sambil 'weed' sesuatu....

Cuba teka?

42 comments

wahh...kalo pegi tempat ni nak ikut!

18/4/12

errr apa tu. pagi ni otak tumpul sikit

18/4/12

Nak ke Amsterdam? Nak ikutttt.... :)

nak p mana ni...

assalamualaikum

mcm kat taman tasik seremban je hehehehehee..

depan royale bintang tue

hmmm...hmmm...weed apakahhh...???

Masih membeku tuk berfikir. Kalau dapat kakak kembali lagi...

18/4/12

oh...blurnya aku di pagi hari ni...

tak pasti di mana .. tapi yang pastinya bukan kat Senawang.

Hmmmm..Amsterdam kah?

ps: warung pok nong tu kat mana?

angan2 tak salah.. husband selalu bising sebab kita suka berangan.. kita jawab angan2 freejer per...

mane tu???

nak berkebun bunga kat amsterdam ke uols????

@:: Mrs.Eady ::

...eh? Sy pun nak ikutlah! Heheheh...

@eLL

G asah cpt!

@kakcik

Heeeeeeeee~

Sy pun nak ituuttt~!

Eh?

@♥cikmOt♥

Tak pegi mane pun. Heheheh!

@Rai Ourkizuna

Seaweed la Rai. Kuang! Kuang! Kuang!

@Kakzakie

Hehehehe...

@wahida

Da terang lom? Heheheh...

@al-lavendari

Klu Senawang destinasi idaman, sy duk sane terus Pakcik!

macam kat china je, sebab byk basikal.. (",)

@Daddy Ziyyad

Warong Pok Nong tu dkt pantai batu rakit. Doc g cari pantai batu rakit. Msk je pantai batu rakit, alert gerai yg plg ramai pengunjung. Sah2 tu le Warong Pok Nong.

=D

@Cho Zila

Semoga angan2 sy jdk kenyataan. Heheheh...

@miloais milo

Nak!!!!!!!!! Hehehehe...

18/4/12

bangladesh?

seronok berangan2 sekurang2nya kita ada matlamat nakk ke sana... usaha sampai jaya ye...

18/4/12

Yg pasti bkn kat malaysia..biasa org impikan destinasi luar negara kan..^_^

adoiiaaaii nak pi mano lak ni ha
pueh kaloi duk pikir hahah

18/4/12

best tu..naik basikal sambil hirup udara segar..mcm iklan pelakon cerita nora elena..itu iklan apa erkh? lupa dah..

memang cantik!!...

Kat mana ni???
cantik tempatnyaaaaa....

As salam Fara,

Tak tahu kat mane yg pasti sy suka tgk gambar ni... Tanteek sgt! Klasik! Pandai betul cari angle... Ade romantic touch kat situ... Mcm dlm kad raya pun ade gak ni... eh, ke situ lak ye...hahaha...:D

Dah mlm ni Farah... ngantuk, xleh nak pikir lebih2...huhuuu... angan yg indah2 je sblm tdo ni... ;)

Cantik,cam kat obersea je...

jambatan kat tengah bandar amsterdam..nice view...akak dah sampai sini! fara jom ke frankfurt!

kalau ayu pandai melukis..\ayu dh abadikan atas kanvas.....

burma...hehe

weed,basikal,sungai...haaa....my dream destination jugak!hehehe

tenang je rasa hati bila tengok gambar ni.. (sambil membayangkan ai sedang berpantang di situ) kihkihkih..

19/4/12

tengok basikal teringat Amsterdam
hehe

Catat Ulasan