16/04/12

hujan

Semalam petang, ingat nak makan cendol SS15. Lepas itu, ingat nak bawa Aydin jalan-jalan di Taman Jaya. Tapi, belum sempat buka pintu. Hujan pun turun menderu-deru. Sudahnya, kami bertiga duduk termangu. Menunggu dan tunggu. 

Cuaca di hujung zaman ini semakin sukar diramal, kan?

23 comments

16/4/12

Ya... sekarang cuaca sekarang tidak bermusim lagi. :)

buat sendiri cendol tu .. nanti kempunan pulak !

banjir juga skrg nitidak boleh diramal..huhuuuu...

16/4/12

hujan diluar ribut dihati? he~~

hujan boleh diredah, keazaman itu perlu.

16/4/12

betul...kat sini pun sama
pagi panas sangat
petang hujan sangat lebat..

16/4/12

kalau di Banting ni ada satu stall Cendol Banting...oder n makan dlm keta je..xkira hujan/panas...servis mamak tu bagus sangat agaknya atau bebudak sini yg malas nk turun...keh 28x.

As salam Fara,

Good morning!

Bumi dah makin tua, cuaca jd tak menentu... pencemaran sana sini :(

16/4/12

yelah..smlm ptg keluar ke area Balakong..hujan punyala lebat siap dgn angin kuat.

sblm tu dari rumah punyalah panas terik, bila balik rumah semula mmg tgh hujan lebatlah.

betul! tengah hari panas membahang.. petang hujan lebat kemain..

Betul...Ramalan banyak yg tidak tepat sekarang nie Fara.

hujan2 pun semalam acik tetap makan cendol..dah teringin..

16/4/12

bestnya tidurrr

cuaca sekarang ni reflects perlakuan kita atas muka bumi. agaknya lah.

16/4/12

semalam hujan memang lebat

sebab tak dapat makan cendol, terpaksa makan hati... tapi takpe.. makan hati pun ok jugak.. (",)

cuaca tak menentu sekarang ni....
elok2 tengah panas merelit - tetiba aje hujan....
kelam-kabut angkat kain kat ampaian...

16/4/12

ha, kan aku dah bagitau dulu...

yer la..cuaco tak menentu...huhu

betul tu..semalam balik kerja pun dalam ketakutan sebab ribut kuat bukan main..

sokong gadis bunga. Cik ina rasa bumi dah naik menyampah terhadap perbuatan manusia yang tidak menghargai alam sekitar : (

sokong kata2 cik ina do do cheng.
tinggal masa sahaja nie

17/4/12

tak jadi makan cendo, jadi makan hati je la..?

Catat Ulasan