16/04/12

the quiz show scandal

Google

Sebenarnya, saya antara salah seorang yang tak pernah ambil peduli dengan fenomena hiburan Korea. Apalagi hiburan drama cinta Korea yang entah apa-apa. Atau mungkin tarian meliuk-lentok budak-budak Korea yang bermuka jambu dan kurus kering. Oh, tidaklah saya. Saya masih sedar akan realiti, orang-orang Korea yang sebenar-benarnya taklah sekacak mana. Eeuuuww!

Tapi Quiz Show Scandal buat saya menerima produk Korea (selain ramen segera dan kimci). Cerita ini buat saya gelak sampai keluar airmata!

Over, kan?

27 comments

16/4/12

cheqna duk tgk running man ni...sakng episod ke 17..memang golek r suker =)

saya hanya layan Strong Hearts jek..best!

Tanpa Nama
16/4/12

kau dah mula dijangkiti virus.

16/4/12

cite baru ke? tengok cd ke kat tv?

16/4/12

kebanyakan game show dorang kelakar habis. kalau sedih2 memang melankolik giler pulak. tapi sy lebih suka program Jepun.

drama korea ada yg bagus mcm Jewel in The Palace..melambangkan seorang wanita yg cekal menghadapi apa jua tekanan dan dugaan


ini rancangan apa? sy x penah tgk. fara tgk kat saluran mana?

16/4/12

cerita korea dan jepun kekadang mmg best sgt...sy suka movie cam volacano high, crow zero...

@cheqna

Best ke Cheqna?

@SM

Ouh, cite Korea nie len dr yg len. Bkn ala2 Winter Sonata. Ko ptt lyn.

@Rai Ourkizuna

TV. Tapi Rai boleh d/load!

@eLL

Game Show Jepun mmg kreatif. Tp nie bkn game show.

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty

Astro Box Office. Tak pun download je. Best. Tgklah!

@jedi

Kdg2 je. Tak seme, kan?

lama tak layan citer korea...

saya blm minat lagi, maybe sbb blm penah tengok pun.

dulu2 ada la..minat tengok winter sonata.

yana lg la tak tahu apa2..astro ke ni?ehehe..ya ker orang korea tak ensem?orang jepun masih di hati saya..ahaha

iosl tak tengok rancangan ni
but will try tengok sebab ada jae sok
hik hik hik

16/4/12

belum pernah tengok pun..

16/4/12

fara..
aku dulu pun kata camtu jugak
sekali terkena..melekat tak boleh boleh cabut smpai sekarang.huhu

Fara, memang best ke citer ni...akak dah lama x menonton rancangan macam ni di tv...nampaknya kena standby tengoklah sebab ramai dok kempen slot ini menarik...:)

kenapa cik ina tak tahu pun pasal kuiz ni, termalu jap ketinggalan zaman betullah cik ina ni: (samalah kita cik ina pun tak layan sangat retis korea.

16/4/12

WuMing pun tak pernah layan segala hiburan dari korea...

Cuma pernahlayan satu cerita yang sangat best "Shinobi"

Cerita cinta...harap maaf...

saya tak pernah nengok lagi..masalahnya best ke? hehe..memang tak teruja langsung pasal korea2 ni semua..

ini siaran astro ker MF? lagi satu aku pun setuju sis yg orang korea bukan cantik mana pun hanya kulit jer yg lawa.

"tak kenal maka tak cinta, tahu..."

Tanpa Nama
18/4/12

Salam Fara,

Akak tak pernah tonton drama korea atau apa jua drama yang bersambung2. Siksa nak tau kesudahan,

Akak akan tengok cerita yang habis terus jer.

Catat Ulasan