24/05/12

asam halia

Perit betul rasa asam halia. Pijar lidah, terasa membara.

Fuh!




21 comments

kalo org oerak kata pijorrrr.ehehehe

24/5/12

angin ke?

24/5/12

aku pun dah ikut terasa pijar dia ni...

masa kecik tu la asam paling tak suka.
tp dh bsr ni sy cari pulak asam halia! buat buang angin..hihi

24/5/12

asam halia tu macam jeruk halia ke??kalau jeruk halia yang warna merah tu saya suka..

tak berapa minat tapi dalam pantang ni halia antara menu utama..

24/5/12

lama tak makan..saya tak suka asam halia yang licin tu..suka yg jenis yg mcm bergaram2 sikit..tapi da tak jumpa yg jenis tu..

assalam fara..terasa pijar pun dimakan juga ye

teh sarbat pernah la rasa,.. sedap gak aar teh halia ni,.. kalau asam halia x le, minum nak hilang angin ker..

24/5/12

TAK PASTI PERNAH MAKAN K BELUM MENDE ALAH TU..

kalau saya semua makanan saya sapu asalkan halal... janji sedap... (",)

papa mifz suka minum teh halia...hehe

tak pernah aku rasainya

tak pernah juga aku melihatnya.

kalau biasa minum dan amalkan u kesihatan, insyallah lama2 akan biasa..

mula2 je..nanti lama2 suka..dh lama tk mkn...

24/5/12

Yg jeruk tu kan..mmg tak tahan saya mkn.

yang perit yang pijar cik ina suka lagi sedap lagi mencabar : )

As salam Fara,

Asam halia tu mcmana ek rupanya? Yg warna kuning atau merah keras2 tu ke? kalau yg tu bila mkn berbekas kat tangan warnanye...hehehe ;))

hisap gula!

sanggat-sangat tak suka...baik minum air halia..tu ok sikit pada asam dia..

asam halia?macam tak sanggup nak makan..hoho

Catat Ulasan