23/05/12

bila lee chong wei cedera...

Google

Saya kasihan pada 2 perkara. Pertama, kasihan kepada Chong Wei bila terpaksa menarik diri dari meneruskan Piala Thomas. Kedua, kasihan pada pihak-pihak tertentu yang terlalu mengharapkan pingat emas Olimpik dari Chong Wei.

Sudah sampai masanya meletakkan tanggungjawab mengharumkan nama negara kepada pemain muda.

22 comments

23/5/12

Ya betul.

Asahlah bakat2 muda yang ada, bukan memerah tenaga mereka yang sebenarnya sudah tidak berdaya.

23/5/12

papepun Tahniah Lee Chong Wei...Ur our hero no matter what...

23/5/12

masalahnya sekarang pelapis muda tak ada yg kelihatan pun.

tengok berita semalam...kesian chong wei.

setuju..

sepatutmyer dah lame mencari pelapis yg cukup berbakat

ye. lee chong wei memerlukan pengganti.

setuju...rasanya mereka perlu memikirkan pelapis dari sekarang.

apa nk buat,pelapis blum ada. nasib baik nicol david masih lagi sihat walafiat :)

Betul dia dah berusia. Kalau di Indonesia yg main semuanya muda-muda belaka... ada saja org baru ditonjolkan.

tu lah saya pun turut emosi tengok kecederaan yang menimpa pemain harapan ni semalam..

terus takda mood nak tengok pelapis2 muda beraksi... harap mereka akan terus menyerlah dengan bakat baru..

memang pressure jadi LCW.

lagi pressure apabila mangkuk2 dlm BAM tak habis2 dgn politik persatuan

23/5/12

bagilah orang tua ni berehat pulak..

23/5/12

malaysia selalu macam tu..bergantung pada seorang je..mcm chong wei,mcm nicole..di manakah peganti mereka...huhuu

23/5/12

a'ah betul tu...Malaysia terlalu berharap dgn Chong Wei..

kesiannya datuk lee chong wei...

23/5/12

kesian sgt...

semoga dia cepat sembuh...

takder chong wei tak ada emas kah?he needs time to rest kot..dah jadi macam robot dah dia..

kasihan tengok chong wei...memanggis dia..tengok cara dia jatuk pun nampak sakit...semoga cepat sembuh ya chong wei..

x tengok live tp dengar berita jer,.. betul tu, kita jgn terlalu mengharap nanti kecewa, lagipun zaman gemilang DLCW semakin berakhir sebab usia dia pun bukan muda lagi, so stamina dan kekuatan tu tentu makin kurang kan...

mmg sekarang dye selalu x sihat kan.

dah sampai masa kita carik dan bersedia dengan calon yang lebih muda.. jangan terlampau mengharap yang ada..

Catat Ulasan