17/05/12

gagah perkasa


Apa ni mommy? Malu saya tau!

19 comments

fuh seksi! ngorat boleh cyg???? =P

17/5/12

Eeee...! Tak alu..!

(jawab sini: Sha sha zainal tu penyanyi bukan untuk arus perdana.)

amboii..seksi tuu..
tergoda anty tauu...hihihi..tp comey jer dia ni tau...picit pipi kang...

Tanpa Nama
17/5/12

heheh comel tau aydin!

LWindsor

17/5/12

awww...seksi yu

sungguh comel kamu!SubhanAllah...sweet! :)

o alohai..comelnya dia..manisnya senyuman.

17/5/12

Ala... comelnya Aydin. Geram nenek tengok dia. :)

eiiiii tomei..bru pas mandi yerrr..mesti wangi

comel!

17/5/12

Cute dan sihat

alamak aydin...seksi lah...

comelnya die......... hehe

huhu...Aydin ada six pac la, eh iye ke eja pac tu. anak akak skrg asyik melihat otot2nya di cermin je, mcm nak cepat sgt besar.

Heee.... comellah Aydin. Muka dia macam perempuan bila pakai macam nie..:)

17/5/12

arghhh...mana gambarnya??? tak nampakkk.!!

fuh.. comel + seksi..

psstt: auntie nak jumpa awak boleh.. ?

alolor cute eyh Aydin!!!

malu ye, fara budak sekarang dah pandai malu tau, dah tak nak melenging cam budak dulu. alo lo comei plak kat simpulkan tuala kat kepala dia.

Catat Ulasan