30/05/12

musim idea kering

Dah taip banyak dah pun. Berperenggan-perenggan. Berpuluh-puluh ayat. Beratus-ratus perkataan. Tapi ada saja yang tak kena! Sudahnya, padam kesemua cerita!

Bencilah!

17 comments

30/5/12

Bila jadi macam itu, kakcik lebih rela tepek gambo saja. :)

nak buat mcm mane.... bukan selalu kan...

iols kadang-kala begitu juga....

sometimes i also like dat u know. *Benci jgak lah*hahaha.

xpe, tak lama lagi musim menuai tiba.


hah ni komen ke laut jugak ni :D

hurmm..last2 nye kuar entry camni je kan kak... :)

rugi, banyak dah tu taip...release je Fara...

30/5/12

eh..tinggal yg ni jer..!!

musim kering ni elok pergi menangkap ikan .. hehe

30/5/12

hari ini lain macam dia punya tersumbat kan. aduhhh

30/5/12

cerita pasal aydin!! hehe.. saya pun kadang2 tepek gambar je mcm kakcik..bezanya saya tak banyak gambar.. upload malas :P

laen kali terus klik publish je..kite tengok ape hasilnye..hee

30/5/12

Tips:

Tulis sebaris dua ayat je....

lepas tu upload gambar sendiri sekeping...

senang bukan?

Memang musim kot. Hana pun gitu. Ke wabak ni?

ptt dashboard saya pon xbanyak entry2 baru dr kawan2.

itu yang kekadang rasa taknak online tu..

kekadang ada juga rasa mcm tu...tak yakin..takut ada yg terasa....

Catat Ulasan