30/05/12

www 1

Orang-orang tua kata; Cakap siang, pandang-pandang. Cakap malam, dengar-dengar. Tapi kalau setakat bercakap dari KL, takkan dengar sampai ke JB punya.

Orang sekarang kalau nak mencemuh pun, tak peduli siapa. Cuma nak tak nak tanggung risiko saja. Tapi apa ada hal? Mereka kata, Sultan pun manusia biasa.

Err....

25 comments

kpd pengkritiknya, uncle nak cakap macam ni ..

"mana lebih baik dia masuk tender guna duit sendiri atau minta secara percuma ?"

30/5/12

kuasa kan...

nasib baik saya hanya ada http://www.blog.

(memula tengok tajuk ingatkan Kak Fara buat Wordless Wednesday. Haha

30/5/12

Cakap guna jari... di mana2 boleh didengari... ;-)

err..pasal isu apa nih???

mcm2...semua tak kena kalau orang yang suka komen ni..

30/5/12

alamak..kalau berkias macam ni saya blur sikit..lagi2 bila baca komen uncle..

30/5/12

aku masih kekal persepsi yang sama kepada pemiliknya macam entri dulu pasal www1 ni.

tak patut kalau kita ambil tak kisah walau pun bukan guna duit nenek kita. pokoknya, adakah kita suka dipimpin (?) oleh mereka yang boros?

Ingat wild wild wrestling...ihiiikkss

nak mengkritik - nak mencemuh
biar ada fakta yg betul

dye raja.sultan,bukan PM or menteri.so pk pk lah.

30/5/12

eh, ada betul gak ckp al-lavendari tu.

bg saya , isu ni ada byk sudut perlu dilihat. mungkin ok, mungkin tidak.

saya pilih utk tak komen secara khusus.

WWW1 jadi rebutan...kakain tengok jer laa...

mengadap lappy pun dah boleh tau. tak pyh nak ckp2 dah...

30/5/12

kalau tak bida berebut org nak..kecuali mrk yg xkesah dgnnya....adil dan untung. bg pihak yg berkenaan.

30/5/12

ko tak paham rai?biar betik..hehe

tapi nape KL-JB eh? cam tau tau aje ni.... hewhewhew~

30/5/12

akhirnya saya faham! Hahaha

dia cakap guna jari tu yang tak nampak siang ke malam..

30/5/12

hanya Allah tahu semuanya..kdg2 yg mgkritik mksudkn lain tp diprbesar dek org lain..emm saya org jhr... *tarik2 rmbut*

30/5/12

DO YOU RESEARCH OK..?

bercakap salah...xcakap pun salah...
aku tak suka pada zaman ini,masih ada org yang menanggap diri sbg invincible...xleh disentuh..

Akak pun ada komen kat satu blog ni, pasal Sultan tu kan? serba salah jadinya....baik jgn kecohkan kt suratkhabar hari tu.

kadang kala berdiam diri tu lagi bagus...

Tanpa Nama
1/6/12

bayar ke JPJ pun takper... masuk ke akaun perolehan kerajaan, berbalik kepada rakyat.

yang bising tu apa ada ?

Catat Ulasan