4/05/12

tasik y






...dah lama sebenarnya. Tapi baru hari ini rajin nak menempek. Itupun sebab mati kutu nak tulis apa.

31 comments

tasik y??

4/5/12

i orang bp tapi bru le last year g tasik Y nie hahahha (tutup muka) hahaha

4/5/12

Geram tengok senyuman dan gelak tawa Aydin. Comel sangat. :)

Kakcik dah lama tak menulis panjang2 sebab ketandusan ilham. Gambarlah yang menjadi penyelamat bagi memastikan blog teru shidup. :)

As salam Farah,

KAt mane ni?? Siap ade dinasour lg.. Comelnye anak awak ke?? Rambut pacak tegak2...so cute...heheee

Sory ye xsempat nak baca entry awak, ni baru lah lega sikit nak blogwalking & update apa yg patut ;)

taman raksasa mana ni kak fara? encem la ank akak ni..hubby pun encem gitu...eh eh ehhhhhhh =P

Di mana tasik y?
Nape x tepek pic mama budak cute tu?
Adakah mama dia seorang yg pemalu?

- Jawab dlm bentuk esei tdk lebih dr 200pth perkataan.

4/5/12

riang sungguh aydin ek..gumbira terserlah

4/5/12

suke ye sebab dapat jalan2..

suruh la suami ambikkan gambar aydin dan mommy dia..(",)

p/s: tapi sy rasa.. mungkin dah mintak tolong.. cuma tak tempek kat sini je.. (",)

4/5/12

riang ria Aydin. Hehe

comelnya aydin .. comelnya papa dia. Arrrrrr .. mati la kena dushhhh sebijik dgn fara. Hehehe.

Sori Farra. gurau.

tasik y tu kat mana eh????

comelnya aydin..papa dia lak machonya hikhik..kita senasib lah kak cik nnt kena dushh dgn fara..


tp mana gamba fara ..x aciiiii

comelnya aydin...kenapa pic mak tak ada sekali...seronok tengok ada pic..he..he..kat mana ne farah..

tasik y kat bp, jhr ke? rumah akak kat blakang masjid bp baru.. kat blakang pasar malam sabtu, kat blakang perumahan polis baru, kat blakang tapak pesta... alamak banyaknya blakang.. org bp mesti tahu?

ya ke bp, rindunya dgn bp nanti cuti mid sem akak nak balik bp, cuti sekolah 2 minggu ooii...

waaaah jarang2 sekali dpt tgk aydin..cumil noo.jenjalan kat tasik ek=)

seronoknya budak comel ni main.suka acik tengok gambar2 dia yang ketawa riang tu

4/5/12

samalah... i pun mati kutu juga... perghhhh iiiiii tuuuuuu... hehehe

ermmm... tasik y tu kat mana???

Saya tak tahu kat mana Tasik Y...cuma saya tahu kawan blogger saya namanya Tasek M .. ahahah

kamain riang lagi Aydin yer...:)

4/5/12

KADANGKALA PERLU ADA KEPELBAGAIAN DALAM ENTRY BLOG... KIRA OK LA NI.. :)

tasik Y??? mana tuh?

aydin sgt ceria .

4/5/12

comel dan montel Aydin..geram!

btw, tasik Y?

encik suami pakai kain pelikat, kah...? *sejuk (baca *cool)

Tasik y kat mana tuu...
Comey aydin tu dah beso nnt mesti hensemmmm...

tasik y.. oh.. sungguh ai tak tahu.. kat mane ek..

psstt: aydin yang comel.. suka dengan rambut tajam2nya itu..

Papa dah hensem....Aydin dah comel....mama dia mana? Jgn la blkg tabir je fara...

6/5/12

Assalamualaikum Fara

seronok nyer Aydin dapat main2 kat taman

dah lamanya cik ina tak pegi tasik y dan tasik yang seumpama dengannya.Baru cik ina perasan muka aydin ngan suami Fara lebih kurang sama ye: ) sesekali bawak anak kita jalan tempat cam ni mesti dorang happy .

Aydin naik dinosaur!!

tempat gua cabot sekolah dulu....

Catat Ulasan