11/05/12

terima kasih nenek!

Sebenarnya, kelmarin lagi saya dah terima kiriman ekspres dari Kakcik. Saya dah agak. Mesti hadiah cenderahati istimewa dari Sabah. Saya hulurkan pada Aydin. Bukan main suka dia. Saya pegang kamera. Dan dia mula beri pose istimewa. Tak payah di suruh. Dan dia kata; Acehhhh nenek!




Hehehehehe...

37 comments

11/5/12

pandai bergaya ini budak..
comel :)

Kakak tak ada model macam Aydin so sendirian cenderahati diterima posing atas meja...

Semalam juga kakak terimanya..

11/5/12

bestnya....

alololo.. comelnya dak Aydin ni.. teringin nak jumpa dia.. ;)

ala tomei2...tembamnyeeeeee...cubit pipi tu kang haaaa

cukeee diaaa ehh..hehe

11/5/12

Sama-sama Aydin. Nenek suka sangat tengok gambar Aydin yang jadi header blog Mommy Aydin ni tau. :)

betul punyer suka tuh!hehehe...comel betul la kamu ni aydin!!

weee...sukenye aydin.. :)

comels anak akk.heee.baru ada gambar.

Amboii..kemain seronok bergambar smpi berkerut2 muka aydin.

11/5/12

hihi, kiutnye. tembamnya aydin. agaknya gambar dia kat header tu gambar lama kot?

comelnya aydin.

nanti anak saya pun nak suh panggil nenek juga kat mak. heheheh!

Bila pulak Aydin nak dpt dr aunty zana ni? Meh jln Sabah.....

dapat juga.. buka bloghttp://zakiepurvit.blogspot.com/ada cite yg sama... tahniah2...comel kan si aydin... in..pandai pulak posing....tembam juga...

11/5/12

comel dan semangatnya aydin..geram!

11/5/12

rasa nak cubit2 je pipi aydin..geram nengoknya tau.

11/5/12

WAH.. DAPAT HADIAH DARI BORNEO.. :)

hehehe... nampak comey je kan.... nice sweet.. (",)

11/5/12

nak gigit pipi buleh? gerammm! ;p

11/5/12

amboi aydin.....
jeles achik tau =)

bertuah aydin ni....
keycain berupa sepit kuku ker tu MF?

comelnya aydin!

11/5/12

eh!!tu tangan ke ubi kayu tu??
gebunya..
hahahha

As salam Fara,

Wah seronotnye dpt hadiah dr nenek muda :)))

12/5/12

mama dia mesti comel dan montel...cantik menarik tertarik fara mmg debab hahaa

pandai pose Aydin cayang ni...
dan pandai bersyukur...

bijak sungguh, untung Fara!

acecececece... (",)

12/5/12

Lama tak singgah. pipi aydin pun dah tembom..hik hik comei

wow.. seronoknya dapat hadiah..kalau kakak iman, punya suka disimpan bawah bantal tau..

13/5/12

Aydin dah boleh buat Willie tak kat basikal tu?

cute la model nih...:)

kecik2 da pandai posing...hehe...niceee :) comel!

mat petang kak fara... (",)

shomel la dia, hehe

haha fotogenik lah Aydin nih kak..cute!

Catat Ulasan