28/05/12

yeay! cuti sekolah!

Berkerut juga dahi dibuatnya. Ada ibubapa menghantar anaknya ke sekolah. Saya fikirkan, bukankah hari ini cuti sekolah sudah bermula?

Tak lama kemudian, anak itu kembali masuk ke dalam kereta ibubapanya. Mungkin dialog mereka; Abang! Sekolah dah mula cutilah! Kenapa abang tak bagitau ibu?

Erk?

25 comments

hahahaah sabo jelah kan.

28/5/12

haha,lupa ler tu...kesian,ni mesti kes tak tgk kalendar,hehe

28/5/12

kehkehkeh..mmg lawak kisah gitu. Tapi maknya mesti geram, sbb dh penat siapkan anak.

28/5/12

Tak silap kakcik ada sekolah yang mengadakan kelas tambahan minggu ini.

28/5/12

yang penting jalan tak jem~~keh keh~~

28/5/12

percaya juga kalau ada kelas tambahan, kelas ganti, kelas latih-tubi, kelas itu dan ini

saya terkejut..apsal jalan kat kl clear pagi nie..ru[anya dah stat cuti skolah hihihihhhh

hikhik..ade jgk yg lupe tuh...hihi
sukenye cuti skolah ni...
jalan tak jammed pon nk g kje..weee

28/5/12

anak saya tahun 6 sekolah hari ni... banyak sekolah buat begitu sbb periksa besar sudah dekat...

Tanpa Nama
28/5/12

yay! jalan tak jem!!


LWindsor

28/5/12

pernah berlaku pada orang dewasa juga. sampai ofis, tengok kosong je!

lupa lah tu farah...

28/5/12

ahaha...ada eh kes macam tu..

saya paling suka cuti sekolah.. jalan lengang..yippie!

hahahahaha...

takpe, semangat nak pergi sekolah tu yang penting.. (",)

mesti fara suka kan, jalan tak jem.. (",)

ehhhh?hehehehe..

Abang yg lupa atau mak yg tak ambil tahu... tapi yg duduk asrama siapa yg nak ambil PMR/SPM/STPM/STAM ramai yg masih bersekolah. Minggu depan baru cuti (seminggu sajalah buat mereka ini)..

Tak bawak Aydin pergi bercuti ke? hehe

28/5/12

sama komen ngan kak zakie ;)

ada sekolah buat kelas tambahan.. tapi kalau sampai cenggitu sekali nampak sangat tak prihatin atau memang dia benar-benar terlupa..

agaga salah siapa tu ek..kat bandar dah lengang..kat kelate nih kreta tak bergerak jammedddd!hohoh

kehkehkeh.....sampai terlupa tu

dan bermulaaa laaa jam di highway...

29/5/12

nmpk sgt ibu sengal kikiki

mesti mak pak bz bonar sampai lupa xtvt sepatutnya.huhu

Catat Ulasan