4/06/12

cerita

Ada kawan-kawan yang setia menjengah  Cerita-Ceriti Di Tepi Tangga.

Terima kasih ya?

12 comments

ehem! mana entry kaya td? dh kayap? hihihihihihi

CiM terjah sini lg. CiM org jb, tp en.hubby yg org bp. Klau balik bp, mailah tengok Gfadz & Indra perform acoustic live kat MK Cafe & Bistro parit raja. Diorg evryday kt situ from 10pm to 1am, melaikn klau diorg ada undangan tmpt lain, mlm tu diorg akn gntikn dgn member2 yg boleh jg bracoustic.
*jom sokong music kita

Saya baru menjadi pensetia disana :)

masama bukkk :P

lama dah tak kemari la ni...

ada sisi lain ek.. ;)

psstt: blog en. suami ai pun dah lama ai tak hapdet kan.. semua dok simpan kat draft je.. :(

belog satu lagi kan? dulu saya sempat juga baca...sebelum tinggal kan komen ini pun saya sempat jengah..awak jadi penulis skrip la...:)

ada ada! :D

4/6/12

SAYA JENGAH SEKEJAB TADI.. :)

wahhh, blog baru ke tu.... nanti saya akan menjengah...

Siapa punya?

5/6/12

sama-sama kasih..

Catat Ulasan