5/06/12

kuli

Apa agaknya akan jadi kalau saya tak halalkan duit yang mereka tuntut tanpa rela saya sendiri?

Tolonglah. Saya bukannya pegawai besar macam dalam iklan TV itu!
















Ok. Saya tertinggal satu ayat. Apa yang saya pinjam saya kembalikan. Tapi bukan duit tepi yang suka main sembunyi-sembunyi.

16 comments

Mana dia kira halalkan atau tidak halalkan Fara. Kita ni bagaikan timun je...

hidup dalam dunaia sekarang...di sini..kita tiada pilihan...terpaksa membiarkan walaupun tidak pernah rela...

Tgk status duit itu.

Kalau duit itu ialah hutang kamu(iaitu mmg hak mereka), maka rela atau tidak kamu berikan, tidak menjadi isu.

Kalau duit itu mmg hak kamu, maka mereka tuntut sesuatu yg bukan haknya lah, yakni mencuri secara terhormat.

5/6/12

hehehe..diorang ingat lepas habis belajar terus boleh jadi manager kott..realitinya ramai orang da keja lima nam tahun pun tak naik naik pangkat..

jangan halalhan....

5/6/12

fara,
tak payah tunggu awak tak halalkan..rasanya duit tu memang haram kot..ada riba' kan..?

tulah kan...
saya pun kengkadang ada gak terfikir nak buat gitu..

5/6/12

Ni psl ptptn ke fara??

Kalau ketidakadilan berlaku..semuanya akan diadili di neraca akhirat.

Berkias tul ni.
Apa agaknya yg fara maksudkan ni? Cukai ke

5/6/12

depa peduli apa..janji duit tu depa dapat..heheh

knp ni kak.

5/6/12

kadang2 naik menyampah tgk iklan tu....

kalau itu hak awak usaha dapatkan balik tapi dah kalau cenggitu cara mereka tuntut tak boleh kata apalah..

kena banyak bersabar fara...:)

iklan dalam tv tu tipuuuuu~

hak3..kalo tengok iklan kat tv tu skang ni rasa nk gelak jer..makin menyampah dah tengok..suara rakyat taknak dengar..dia jer yang betul..tunggu jela nt..

Catat Ulasan