8/06/12

tak bisa memiliki - prolog

“Saya mahu menyanyi,”
“Nyanyi lagu apa?”
‘Lagu ciptaan saya,”
“Sungguh? Lagu tentang apa?”
“Lagu tentang persembahan jiwa,”
“Mahu persembahkan pada siapa?”
“Mahu persembahkan apa yang ada di dalam hati saya. Dulu, hati ini kosong. Tapi kini ia sudah berisi dengan jiwamu,”

....baca di sini.

18 comments

wah...berbakat!

bolehlah bikin novel :)

8/6/12

okay, saya baca.
klik link dan baca.

kemudian... sambung komen disini

"kesian Aisyah"

Uishhhh..rajin nooo tulis cerpen ;)

rajin ekk....

prolog yg bagus dpt menarik minat tuk membaca lanjutan kisah nye.. :)

8/6/12

wow... diakui... memang berbakat orannya.. =)

boleh buat novel atau filem ne farah..daripada cerita yg tak berkualiti di pangung wayang sekarang ne....agak sedih...tapi belum sampai menaggis lagi..teruskan farah ya...

menarik citer aisyah ni... rajin fara berkarya..teruskan usaha.

8/6/12

novel ker???? macam best jer...

8/6/12

pandai awak menulis fara..boleh hantar ke majalah ni..

8/6/12

suka ur cerpen ;)

owhh, so nice.. 1000 like (",)

cita2 ayu mmg nak jadi penulis..

tapi.. bila kawan2 syer bakat, wahhhhhh... kita suka pada perkara y sama.. tahniah

PS: orang y cerdik, selalunya suka berkarya.. percayalah

yeaa akan dtg baca di sana...

dah baca tapi komen kat sane jelah ek.. ;)

As salam Fara,

Nak pergi tgk & baca :))

alamak kena kesana dulu lah ye baru komen kesini.

10/6/12

BAGUS CERITANYA .. KALAU SAYA MEMPUNYAI CERITA-CERITA PENDEK BEGINI, SAYA AKAN BUAT LAGI DAN LAGI DAN BUKUKAN..

Catat Ulasan