6/07/12

aku dan makcik yang montok

Setiap kali buka TV, mesti ada siar ulang Kilauan Emas Polident. Cepat-cepat saya alih cerita lain. Tapi tiap kali itulah Aydin bising; Mommy, nak den....nak den...nak dennnn! (Nak Polident). Tepuk dahi sekejap.


Apa kaitan makcik montok dengan Kilauan Emas?

36 comments

6/7/12

gebuuuusss, suka sangat!!! Comel!

6/7/12

err tak tgk kilauan emas tu..tapi saya geram ngan si aydin nie..nk cubit2 jek pipi hahahaha

Macam-macam memek muka. Tapi suka kan tengok memek muka yg macam-macam ini..

6/7/12

lega bila kilauan emas dah habis, lepas ni boleh tekan remote sesuka hati...

tak fikir dah pasal makcik montok tu tapi kufikir kalau dak Adik tengok gambar2 ni mesti dia tanya lagi.. ai tengok pun geram dak Aydin ni.. ;)

kenapa mommy x join sekali kilauan emas tuh ! hehe

6/7/12

Pandai aydin buat memek muka ☺☺

cantik gigi aydin! :)

alooorrhhh...comeynye Aydin nih..hihi

6/7/12

eee....tembamnya dia!comel..hehe..nak den..nak den

6/7/12

gambar yang tengah tu aydin purposely buat mata cam tu fara?
hahaha..macam2 gaya bebudak ni bila kita nak ambik gamba kann..

yg masuk seme montok belaka kut? hihi.ntah sy x tgk pon rancangan tu hihi

aydin comil ^^

Aura Makchik Montok..heheh

6/7/12

fara,
saya da edit sikit..maybe lari sikit dari format yg asal awak buat..cuba tengok ok ke tidak..warna tulisan asal tu tak payah ubah..yang nak tukar ke warna lain je ubahsuai..

6/7/12

montok pipi aydin!
montok utk pipi boleh?

gambar baris bawah dari kiri....memang style habes,


ko buli aydin ke MF suruh buat aksi2 begini.Kehkehkeh

khabo le apa kaitannya...
iols memang tak tengok rancangan macam tu....
mual!

knp dye nk polident lak kak?

yg pastinya Aydin sgt comel. Farra, tq atas sokongan dan doa utk Aiman. baru harini KC dpt BW ke blog kwn2. Tqvm eh.

sangat comel berbagai aksi si gebu nih

akk pun sama sangatlah tidak minat dan kesian melihat warga emas dlm acara tu kan?

6/7/12

errr, kaitannya? entah

montoknye aydinnn

aydin ke ni..dah beso dia..comel ..macam2 gaya ada.

6/7/12

MACAM2 MEMEK MUKA SI AYDIN.. :)

6/7/12

itu je rancangan yg aku mmg tak lalu nak tengok.

tu dia....aydin makan ape ni...????

6/7/12

ala tomei2... tuar saya cari gak mana makcik montok???

alaa cutenya... gigi pun putih bersih, gg anak akak semua tinggal tunggul, kene guna 'dennnn' aarrr kalau x jaga...

alololorrrhhh comel nyerr!heheh nicee gilerr compile gini...hhhehe

kak fara..napa aydin montel nih?..bagi makan beras siam eehh?? meh kongsi rahsia ckit..nak bg anak ain gebus camni gak lah..plesss :P ini asyik bonda dgn ayah jer yg gebuss..adehh!!

As salam Fara,

Kilauan Emas Polident! OMG!!! Masih ade lg rancangan tu...?? Tgk Aydin lebih berbaloi! Si tomei2 yg montoksss!! :))

semangat sungguh Aydin nih...:)

Saya juga tukar siaran!

8/7/12

comel pulak Aydin ni hehehhe geram kat pipi dia...

kenapa polident pulak...

Aydin nak buat apa dengan dennn sayang....?

meluat layan makcik2 kat rancangan tu..pernah sekali tertgk ada seorang peserta yang pakai tudung, skirt pendek, tapi pakai seluar ketat tu lah...punya nampak keseksiannya..sehingga ditegur sama oleh pihak juri...malunya

comel sesangat aydin..macam -macam memek muka di buatnya bulat..nak gigit-gigit pipi tu..montel sangat ne..

Catat Ulasan