17/07/12

berhenti sekejap

Saya akan berhenti berpok amai-amai buat sementara waktu. Kalau rindu, terjah ke blog yang lagi satu ye? Kalau rindulah sebab pesan saya tentang rindu itu cuma perasaan syok sendiri saja. Heee~

Karya saya bukan apa pun. Mungkin sekadar kopi tanpa gula dan krimer. Pahit melekat. Kalau mampu, ketagihlah ia. Itupun kalau berkesan dalam hati sebab saya sekali lagi berperasaan sendiri.

Walau bagaimanapun, saya tetap akan berkunjung ke blog kawan-kawan. Kawan-kawan sayang. Kawan-kawan yang setia datang ke sini. Walau tanpa mengharap kunjungan dari saya terlebih dulu. Kawan-kawan yang setia. Kawan-kawan yang.........entahlah, tak terkata.

Sayang kamu.









39 comments

best ape blog fara ni, penuh info dan kreatif...sekejab je rehatnya tau.....jgn lama2...

17/7/12

alaaaaa...ye ke fara...rindu la saya dengan coretan pok amai amai..jgn tinggal lama sangat ya..

17/7/12

saya sukakan kopi pekat melekat fara! ngeee...selamat berkarya! loveliness ~

17/7/12

sebab berhenti seketika?

17/7/12

Hendak kemanakah?

Kakcik sekarang pun bagai dalam hambatan waktu. Kadangkala singgah ke rumah kawan2 pun tanpa sempat menanggalkan sepatu.

sal?

reason tak dinyatakann

Insya Allah :)

17/7/12

I pn cuti blog jap..tp ttp akan singgah blog kwn2 cuma lmbt cpt je..;-)

Kenapa ye fara? sebab nak sambut ramadhan ye? jgn lupakan akak tau.

baru je nak berpok amai2 di sini...kenapa nak berhenti seketika? ada berita baik utk dikongsikan?

17/7/12

Assalamualaikum Fara

kadang2 ada orang suka kopi tak ada gula dan krimer


Selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak

17/7/12

INGAT DAKU DALAM BLOGMU.. :)

18/7/12

ala, pok amai-amai sebelah tangan mana best. saya mahu kak fara terus pok dua belah tangan, dua belah pihak...


uuuuuuuuuuuuuu

syg kamu juga kak!

mana mau pigi kaka?? apa mau bikin? :P

18/7/12

Semoga yg terbaik bg kamu....harap dipertemukan semula selepas habis tempoh "berhenti berpok amai-amai" kamu...InsyaAllah....

18/7/12

Sekejap jer tau, jgn lama² ☺☺

Sayang kamu juga.

18/7/12

apsal cuti kat pok amai2? kemon mommy~~keh keh~~

alaa.... akak suka baca entri di sini tp kurang mesra di blog lagi satu,... sempat2kan lah menulis lagi,

take care of yourself and all the best :)

ai suka bukak blog ni sebab dak Adik suka tengok dak Aydin tu.. ;)

sy selalu dtg sini dan sana juga..cuma kdg tiada jejaknya (sbb x login x best komen sbg anonymus)

19/7/12

pahit melekat itu yg menjadi ketagihan :)

kenapa farah..ne yg tak syok ne...kak ita suka terjah blog farah..walaupun kekadang kurang faham bahasa yg dasyat-dasyat..he..he..take care...

sama dgn la kita MF....

mgkn akan bercuti seketika.

As salam Farah,

Header tu buat saya sebak! :'(

Salam Ramadhan buat Farah sekeluarga... Wishing u a blessed ,happiness & joy month of Ramadhan... :))

Fara : selamat berpuasa ye..smoga puasa thun ni akan lebih bermakna dan berkat....

20/7/12

kenapa? kenapa?

20/7/12

Assalamualaikum,
=) sebuah senyuman terlebih dahulu untuk kamu... =) (eh dah 2!)

salam ramadhan di ucapkan, semoga kita semua menghayati erti sebenarnya Ramadhan itu..

selamat menyambut ramadhan mommy fara dan keluarga semoga ramadhan kali ini lebih bermakna dan lebih di berkati. Amin....

20/7/12

Dear Fara,
Selamat melipatgandakan amalan kita di bulan Ramadhan ini. Selamat Berpuasa juga untuk Fara sekeluarga dan kawan-kawan pembaca..
Semoga Ramadhan kali ini lebih baik dari yang sebelumnya..

sayang kamu jugak...

22/7/12

aku baru nak muncul setelah lama menyelam di selat inggeris..timbul2 hang plak nak berhenti seketika...

Selamat berpuasa,
selamat berehat,
selamat hari raya,
maaf zahir dan batin.

23/7/12

selamat menyambut bulan ramadhan dan selamat berpuasa untuk mommy fara sekeluarga..

kadang2, yg pahit itu yg lebih disukai ramai.. (",)

moga kepahitan menyebabkan kita lebih faham erti kehidupan.. (",)

lahh nape lakk.k terjah blog lg1

salam kenal ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya!terimakasih ...

ok...nanti saya pergi chiku chak kat sana pula...

Catat Ulasan