3/07/12

bukan tukang karoot komedia

Hari ini, saya bermain-main di hamparan aspal pelangi. Berkawan dengan kupu-kupu. Buat penyedap jiwa. Ok. Saya mengarut. Saya kesibukan. Matahari sudah lepas tegak atas kepala. Saya masih terkial-kial menyiapkan kerja. Alamak, terlepas mengarut lagi. Selamat tinggal untuk jam ini. 

13 comments

ambil mase kamu!

tak sabar nak tggu jam yang akan datang..... :p

happy working!

bunyinya macam busy jer..

3/7/12

eh laaaa...faraherda tu fara ke... haha..tekezut seketika saya.. nama betul fara ke tu..

3/7/12

Sesekali kita kena mengarut untuk melepaskan tensi... asal saja tidak melibatkan orang lain berkecil hati. :)

kadang kala mengarut tu - bleh release kan tensen akibat bebanan kerja... hanya jangan selalu mengarut lah!

3/7/12

sila curi masa...

3/7/12

sibuk dpn PC oklah, boleh mengarut jap ya..^_^

siapkan dulu apa yg patut...

mengarut2 pun terupdate juga N3 kat blog ni hehehe

tak paham lah kak ita ..farahnya bahasa tinggi sanggat..he..he

suka sangat ngan citer koroot komedia

bila kerja, takde lain selain tengok jam.. bila nak balik ni.. nak pulak time pose nanti..

Catat Ulasan