16/07/12

pra-ramadhan i - param

Saya tak sabar menunggu bulan Ramadhan. Tak sabar nak merasa kuih tepung pelita Paya Jaras, sekali lagi.

Nyum! Mmm...! 

20 comments

hamboii??ingat xsabar nak terawih ramai2 sis..
erk..tepung pelita..dapnye..hiks..

16/7/12

kalau dulu suka betul dengan nasi kerabu kat pasar ramadhan masjid depan sunway..tapi dah bertahun tak pergi.. tak tau ada lagi ke tidak..

rara xsbr gak nk puasa.hehehe

16/7/12

nyum nyum jugakkk...kuih tepung pelita masa bulan puasa sgtlah sedapppp

hmmmm...kalo aku sumanya faveret apa yg dijual di bazar2 ramadhan

16/7/12

saya jugak tak sabar nak puasa..tak tau apa yang saya nak sebab kebiasaannya bulan puasa saya sangat rajin memasak, kononnya..

16/7/12

Teringat kuih-kuih yang pernah emak buat. :(

16/7/12

pasar ramadhan ke? oh, tidak... aku nak teruskan lagi azam ramadhan tahun lepas.

16/7/12

Baru jer mkn kuih tepung pelita semalam ☺☺

16/7/12

time puasa sangat suka kuih pelita nyum..nyummm sangat sedap!

berdebar-debar nak sambut ramadhan kali ni.. sebab.. akan mula bertugas.. ;)

pelik kan, masa bukan bulan puasa, kita tak sibuk pun nak makan kuih pelik pelik..ekekeke

Akak pun....tak pandai2 buat tepung pelita. Tunggu bulan posa baru dpt rasa kuih yg pelbagai rupa.

16/7/12

TAK SABAR NAK BERSAHUR DENGAN KURMA DAN AIR KOSONG.. :)

Kakak rasa masa itu juadah utk raya pun dah boleh dapat Fara..

yg Made in Paya Jaras tu mmg best!!

Paya Jaras kat sungai buloh kan??

saya pun x sabar nak tunggu ramadhan tiba :)

Paya jaras dkt juga dgn rumah kita! Rumah Fara kt manaaa?

17/7/12

tahun lepas jarang2 pergi param...

Catat Ulasan