13/07/12

tosei garing

Hari ini saya makan tosei rawa garing. Garing dia macam;

Krup! Krap!
Krup! Krap!
Krup! Krap!

Entah kenapa bila nak dekat puasa, makan apa pun jadi sedap saja!






37 comments

cobaaaannnnnn...

perasan tak, bila nak masuk bulan puasa, kita nak makan itu ini..macam lah di bulan puasa langsung tak boleh makan( puasa 24 jam) ! ahaha

krup! krap! krup! krap! tu mmg sedap. Kwn KC pun kata camtu. nak dekat2 puasa ni dia marathon Kepci, McD dan pizza hut sume. hehehe.

mlm tadi baru je mkn tosei..tp x garing la fara..lemau je..habis gak tuu..

tgkla nnti time tengah2 puasa, nak2 time tengahari

apapun menyelerakan

hoho

13/7/12

Dpt ku bayangkan betapa garingnya tosei itu...hehehe...

13/7/12

tosei rawa garing..apakah itu fara?
tosei tau la. ^_^

he he KA pown cam tu juga

13/7/12

sedapppppnya...sy ni apa yg org makan semua rasa macam sedap....ishhhh gerammm

Jgn takut bila puasa nanti laaaagi banyak macam-macam boleh pilih Fara..

13/7/12

betulll...semuanya terasa nak makan..mcm berpose 24 jam..hehe

13/7/12

..makanlah sedap2 nanti puasa takleh nak menyantap...hehehe

Dekat gan ramadan ni semua nak mkn....

nafsu bulan puasa tu dah nak sampai kan fara?

hehehe

haaaaiiiiisssshhhhhhh

krup krap krup krap!
nnti bila puasa tgk blk entri ni tau akak! =D

13/7/12

tosei memang patutnya garing ke? hahah..saya tak familiar sgt dgn makanan kaum india ni..

sy lak makin kurang selera hihi

iols tak penah makan tosei...

makan tosie pun kenyang kan? dah 2 hari bersarapan tosie kuah dal saja ;p

ayat yang last2 mmg 200%setuju.makin nak ramadhan makin jadik makannya..adeh cmnonie fara?

biasalah,.. tambah2 puasa time musim panas macam sekarang ni, minda asyik terbayang2 kan air jer,... cubaan...

kak ita pun suka makan tosai..tapi tosai rawa ne mcm mana pulak...suka makan dengan kuah kelapa tu..masam-masam sikit baru sedap...

13/7/12

PERNAH SEKALI JE MERASA TOSEI.. TAPI TEKAK TAK BOLEH TERIMA..

saya tak berapa suka sangat tosei...suka roti tampal skang ni

hahahah tu pun sedap? boleylaaa...akakakaka

14/7/12

Lembu matador tubuhnya gagah,
Kalau bergaduh tak kira tempat,
Tenkiu sebab sudi menyinggah,
Saya komen mana sempat.

Kakakaka. Power juga saya berpantun.

lagi dekat nak puasa lagi macam2 nak makan.. macamlah boleh kenyang sebulan.. ;)

mungkin nak lepas geram utk makanan fizikal.. waktu puasa nanti, nak kena banyakkan makanan rohani... (",)

As salam Fara,

Huwaaaa!!! Tosei! tak baik tau! Kat sini mana nak cekau! huk3

akhir2 ni kita org asyik mkn luar je, bulan posa nnti taknak keluar...kononnya..

15/7/12

Makan la puas2 Fara. Nanti bulan posa mesti tak terkejar nak sumbat semua (masa berbuka tu):-)

mcm mana rupa tosei goreng ek?? mcm tak pernah mkn jer lagi...huhu

16/7/12

bunyi macam makan keropok, je?

standardlah tu hehe

erk??seb baek blom start pose lg..hiks..

tengok biskut krim kreker pun rasa semacam sedapnya bila nak dekat puasa nih. huuu~

16/7/12

semua pun nak makan kan...

Catat Ulasan