10/07/12

sudah-sudahlah azwan ali

Bila tiada Azwan Ali, Masterchef Selebriti dah macam peti sejuk beku. Dingin. Sejuk. Kaku. 

Bosan.

Tak apalah. Lagipun dah tahu siapa juara,kan?

Heee~

21 comments

erkk...hilang propa sume..hiks..

Azwan Ali tu orang nak tengok dia bukan sebab diri dia tapi kerenah dia tu..macam2 hal dibuatnya...

10/7/12

eh siapa juara? belum habis kan?

err..saya mmg tak tengok..tapi nak tau jugak siapa juaranya..

memang ajinomoto die tu kan...?

psstt, da tau ek sape juara?

10/7/12

Dpt tgk kat umah mertua aritu. Sapa juaranya?

dh habis ke? sapa juara? google!

sama la dengan rai..tak tengok tapi nak jugak tau siapa juara

Fara tau ke juaranya? Mcm Dato atau Sue Winsi je......
Masterchef selalu gembirakan hati akk ni...

saya x tau...siapa juara??alamak...ketinggalannya saye...tp betul..Azwan tu penambah perisa..hehehe...dengan shawl n bulu2 nyer

10/7/12

5 orang masuk ke final - tapi dah tak meriah sebab tak ada AA.

tahun depan suruh budak cecupak yg suntik botox tu pulak join ..haha

Hambar sikit dan betul memang dapat agak sape juara.

Juara dia mesti Dato' Fazley ... naib juara ... Angah!! he he he

orang nak tengok gelagat dia je..

Kadang2 sekali fikir, macam Astro sengaja pilih dia untuk “panaskan” lagi dapur Masterchef tuh. They need dramatic.

Sejauh mana pun kita meluat, itulah yang menjadikan rating melonjak.

I suka JEHAN MISKIN yang cool!

siapa juaranya??? :o

best ker??? bagi aku meluat

betul lah farah...AA tak ada hilang serinya...

11/7/12

siapa yang juara sebenarnya

11/7/12

AA memang dramatik habisss...! dah tau? sapeee...

15/7/12

Walaupun AA macamtu, tp dia ttp pandai masak...

Catat Ulasan