12/07/12

telanjang bulat

Dulu memang saya labelkan tulisan siri saya dengan Telanjang Bulat. Tapi maksud di sebalik Telanjang Bulat sebenarnya; tak ada tajuk. Telanjang bulat dengan tajuk. Tak tahu nak letak tajuk apa. Tapi kenapa Telanjang Bulat? Tak senonoh, kan? Oklah. Saya dah ubah dari Telanjang Bulat kepada Aku. Kalau ada sesiapa yang sudi baca dari siri pertama sampai yang ada sekarang ini, mesti tahu kenapa tajuknya Aku.

Dalam cerita Aku, tak ada yang betul melainkan imaginasi semata-mata. Lagipun, kisah realiti tak syok macam kisah imaginasi. Kalau ya realiti boleh dikaitkan dengan fantasi, saya tak akan tulis macam cerita Aku. Tapi mungkin hebat macam Lord of The Ring atau Harry Potter.

Kakcik dan msredcheesecake, macam mana? Ok tak?

19 comments

12/7/12

jap nak terjah

assalam fara..kalau line ok dan laptop ok..acik memang suka baca kawan2 punya blog dari awal..

Tanpa Nama
12/7/12

apapun KA follow!

akk,knp rara x paham entry akk ni.huaaaa.

Nak kena baca dari awal dulu nih ☺☺

owh..baru faham...ingatkan telanjang bulat tu utk aydin..huhuhu

12/7/12

insya allah, kalau ada kelapangan nak terus skodeng. hehe

12/7/12

Assalamualaikum Fara

ok bagi wakil kak cik

12/7/12

tertinggal ketapi dah saya ni...hahaha

12/7/12

hahah setailo tajuk telanjang bulat...ekekeke

12/7/12

KENAPA BUKAN TELANJANG BUJUR KE, TELANJANG BERSEGI KE.. MESTI NAK TELANJANG BULAT :)

i follow :)

13/7/12

saya suka gaya penulisan fara.. tak keterlaluan..masih mengekalkan ciri penulisan melayu lama..tapi idea lebih fresh..

saya tak pandai..kalau menulis fakta reti la sikit2..sbb isi dah ada tinggal nak karang saja..hehehe

cuber pahamkan daku yang slow mcm tenet berukband nie.hahahaha

paham-kot cite farah tu...tak lah pandai sangat bahasa farah yg puitis tu..he..he

13/7/12

setuju...fantasi lagi hebat dari realiti...biasanya la

13/7/12

setuju...fantasi lagi hebat dari realiti...biasanya la

Ingat kan cerita 18SX tadi... (keciwa)

Catat Ulasan