27/08/12

syawal 1433

Lama betul saya tinggalkan blog yang ini. Saya tahu bila makin lama ditinggal, makin tawar dan hambar rasanya. Harap adalah lagi yang sudi hendak bertandang membaca.

Saya harap, saya mampu menulis lagi pada esok-esok hari. Oh, ya! Saya nak mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Salam Aidilfitri, khususnya buat sahabat-sahabat blogger. Ada sahabat yang sudi bertanya khabar sepanjang 'kehilangan' saya. Terima kasih banyak-banyak~

32 comments

27/8/12

Yea kamu dah lama menyepi...tulislah lagi sebab saya akan terus berkunjung ke sini dan terus membaca..

27/8/12

mana ko pegi?apa2 selamat hari raya ye ;)

27/8/12

Selamat hari raya Fara.

Semoga semangat untuk menulis itu akan segera datang semula. :)

semoga kamu sihat sihat aje :)

27/8/12

Masih ada yg sudi fara...jgn risau ☺☺

salam aidilfitri fara..maaf zahir dan batin=)

27/8/12

Salam Aidil Fitri Juga buat kamu...

akk knp lama sgt hilang.neway selamat hari raya maaf zahir dan batin ye.

wlcm back yek!

salam aidilfitri....maaf zahir batin....:)

salam aidilfitri....maaf zahir batin....:)

ya salam aidilfitri sis MF

harap2 mood menulis akan kembali semula.. biar yg tawar dan hambar terasa manis semula.. Salam aidilfitri dan maaf zahir batin dari akak buat fara.. have a nice day..

Salam Aidilfitri juga untuk Fara 3 beranak.. :)

27/8/12

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin.

27/8/12

selamat hari raya fara dan famili..

27/8/12

slmt hari raya fara!

bila dah berkawan kat blog ni, mmg terasa gak kalau ada yg sepi tanpa notis.

27/8/12

selamat hari raya..

jgn lama2 menghilang :)

Mommyfara,
Salam aidilfitri, maaf zahir batin! Semoga terus rancak berkarya...:)

28/8/12

selamat hari raya kak.

salam aidilfitri fara!

:)

28/8/12

SALAM AIDILFITRI DARI SAYA JUGA..

selamat hari raya farah..rindu lah...jangan hilang lama-lama tau...

selamat hari raya aidilfitri fara

tak sempat nk bertanya
sbb kak ati menghilang lg lama...hik3

salam aidilfitri buat fara..sy rs fara x hilang sbb kengkadang sy membaca tulisan fara kat blog satu lagi :)))

awak.

saya sudi tunggu walau seberapa lama awak menghilang.

just come back, always. :D

28/8/12

MF dear..
Ke umrah kah?.. Untungnye..

slmt hari raya...

sy pun dah lama menyepi... penyakit berjangkit kot..

selamat hari raya buat mommyfara dan keluarga..

psstt: jemput datang rumah ye.. ;)

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin Fara!

salam aidilfitri kak Fara

9/9/12

Apa2 pun selamat hari raya buat fara sekeluarga :-)

Catat Ulasan