25/10/12

bagus!

Baguslah Fara. Habis semua komen kawan-kawan, kamu buang. Butang DELETE itu, kamu tekan rambang. Apa kamu nak buat? Tarik rambut sampai botak? Ketuk meja sampai pecah?

Tepuk tangan untuk diri sendiri.

22 comments

he he he , neway nak wish selamat hari raya aidiladha juga ye

Fara fikir apa sampai jadi macam tu? :)

Salam Aidil Adha buat Fara sekeluarga.

errkk??apekah yg telah terjadi?? :p

Komen saya terlibat sama tak? Merajok lah macam ni...~bahahaha

25/10/12

oh.. penat.. baru je komen.. nak ai komen balik semula ke Fara.. ;)

psstt: Fara punya pasal.. ok je..

25/10/12

bravo...penah jadi kat blog mamadiana..(tu sbb org tu 'rajin' dan buat keja kalut..)

why fara? huhu

25/10/12

SAYA PUNYA KOMEN AWAK DELETE JUGAK KE?

Laa..pasepa? apa kes?

Salam Aidiladha fara :)

Allahuakbar...Allahuakbar....Allahuakbar......
....walillahilhamd.

Sambil tepuk tangan, ucapkalh tahmid ini!

25/10/12

Salam Eid Adha

Sama ler kita. Kiri kanan parking udah lengang tanda jiran2 balik kampung.

http://nurqasehbiz.blogspot.com/2012/10/salam-idil-adha.html

lorrrrrrr, awat jd cenggitu, hahhahha. tgk kan saya dah gelak. sy mmg jahat~~

26/10/12

pe cter plak ni? hahaha

salam aidil adha..

xpe fara... manusia mmg biasa buat kesilapan tanpa disengajakan.. kiranya, boleh dimaafkan.. (",)

27/10/12

as salam..

haah bagus..hehe ..selamat hari raya :)

28/10/12

pesal?

28/10/12

Delete komen kawan-kawan? Biar betul.
Ok.. ini komen last.

nak ain tolong tepuk tangan kaka fara? dunt worry...ain juga selalu begitu..demn!!

29/10/12

La... itulah dikatakan manusia fara. Mana boleh perfect kan.

29/10/12

Arghhhh...tidakkkk.

Macam mana bley terdelete?

29/10/12

salam aidil adha kak fara sekeluarga...

hehe. naper tu.

tak pa lah fara...mana ada yg tak buat silap..salam adiladha fara

Catat Ulasan