19/10/12

kamu yang saya benci selalu

Dari dulu sudah aku bilang, aku tidak suka kamu. Tapi kamu tidak tahu malu. Hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong. Sudahlah hodoh, selekeh dan jijik pula. Sering saja datang tanpa diundang. Menagih simpati dengan rupamu yang.......aku tak mahu terus-menerus mengeji kamu. Aku tahu kamu juga makhluk Tuhan. Tapi kamu kena faham, perasaan benci aku ini juga diterbitkan Tuhan! Namun aku redha dengan perasaan ini. Cumanya, aku pasrah dengan kehadiran kamu.

Maaf andai perasaan benci ini membunuh seluruh jiwa kamu. Dan juga jasadmu yang rapuh itu. Argh! aku geli mengenangkan dirimu yang kotor dan hodoh. Sudah! Sudah! Nyah kamu dari sini. Nyahhhhhhhhh!

Pssssssssssttttt! Psssssssssssssssttttttttttttt! Psssssssssssssssstttttt!

Gemulahlah kamu, wahai lipas!

32 comments

ada lipas dalam kereta kami..geram!!

19/10/12

ooo...lipas...saya anti T.I.K.U.S...tatottt

Marahkan lipas rupa2nya... ;-)

lipassss.....!!

19/10/12

Hehe..fara geli lipas ya!

Dah semadikan gemulahnya?

hahaha

penyeri hidup setiap rumah

lor, lipas rupanya...hehehe

19/10/12

cheh! ingatkan cerita hantu...

Hahaha ok. gitulah perasaan hana dgn nyamuk di kala ini. TITIK.

19/10/12

aku tak geli dgn serangga tapi pun tak suka ngan lipas sbb baunya busuk amat

dah la hodoh. busuk plak tuh. suka main kejar2 dlam rumah..ingat rumah taman permainan ke hapa..


haha :D


eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee geli tau takk lipassss..

19/10/12

Kakak ingatkan anjing terbiar tadi alkisahnya lipas hihi...

hahahaha lipas mmg menggelikan..nuulpun tak suka..ujung minggunie nak g wat projek tangkap lipas.hohoho tak suke gak sama itu lipas

tinggi taraf lipas tuuu....

19/10/12

ohh sang kecowok..... goliden..

hahahahah

19/10/12

dah la ..miang..suka memanjat..bau pun busuk kan..acik pun tak suka..kalau nampak..siap lagi..mau habis sebotol sheildox..

19/10/12

SAYA PUN BENCI DIA.. :)

mati2 aku ingat ko marah pada manusia.

spray saja lah.....iakan mahkluk perosak

As salam Fara,

Benci dgn lipas ye... Lipas Marya leh tahan lagi but not cicak! eeeeuuuwwwwwww... pernah masuk bwh kain masa sekolah dulu...huhuuu... tercabut ekoq...yuck!

Kalau lipas, akak ok lagi...cuma geli bila dia bergerak2 tu. Tapi jgn cicak, katak, ulat gonggok, cacing...uwaaaa...pacat..lintang pukang akak lari.

yang.

lipas takde pipi kan? :p

20/10/12

ingatkan tujukan pada kucing... hehe..sembur racun jer

gemulah...suka!!

21/10/12

Kalu la ada insan yg masih suka, tak tau la...

haha, dengan kecoak pun kau nak ajak gaduh. kecik hati dia tau..

22/10/12

gemulah tu apa nok?

nampak sgt aku ni tak tau sastera...huhu...

aaaaaaaaaa!!!!!!!!!!sy pn xsuka lipassss!!!eheheh!!!jmput follow sy kmbali :)

22/10/12

pi main jauh2 jgan dok balik dah :)

22/10/12

aku juga tidak suka sama kamu wahai lipas.... jgn tunjukkan muka lagi didepanku...kekekeke *tetiba*

kasi ridsect terus!!! hahaha

Catat Ulasan