26/11/12

cerita malang harimau malaya

Harimau Malaya tempang sebelah kaki! Kalah bertarung dengan Singapura-pura kacuk. Kalau saya blogger sukan atau  wartawan Sportcenter, bolehlah saya cakap lebih. Tapi masalahnya tengok game semalam pun jenis tengok sipi-sipi, baik saya diam saja. Dengar saja orang salahkan Rajagobal atau baca saja entri kutuk-baik-punya Safiq Rahim atau membayangkan bini kapten Singapura-pura kacuk menayang jari tengah ke arah Ultras Malaya. Hakikatnya, alasan Harimau Malaya tidak bernasib baik sudah tidak relevan!!!


26 comments

apek sedang kemarukkkkkkkkkk...

tatau la harimau ni tempang ke harimau jadian..hehehe..

26/11/12

Instinct saya sebelum nengok game memang msia kalah 1-0, bukan mendoakan tapi taktaulah...tapi tak sangka la pulak sampai 3 gol, huhu...Saya pun nengok tak nengok je, haiihhhh

Fara...dah besar Aydin, hensemnya dia. Bila boleh dpt adik? hehe....bola smlm akak tumpang dgr je lelaki dlm rumah ni membebel, malas nak join. Buat sakit hati tengok, tapi kesian juga pasukan kita kan?

harimau sekadar mengiauuuuuw! :)

26/11/12

kesian apex dipersalahkan

hahaha

Assalamualaikum...

Akhirnya Harimau Malaya kecundang pada Singapura...Sedih juga le sbb ramai penyokong Harimau Malaya untuk memberi semangat pada team Harimau Malaya tapi kecewana...Adat bertanding mcm ni la kan...

Anyway MYideakini singgah & follow blog sini...Dijemput join segmen MYideakini nanti ye...

Aku Terjah! Aku Follow! Apakah itu?

Kakcik pun setakat dengar keputusan dan buat andaian sendiri - 'pemain bolasepak sekarang dah glemer mengalahkan artis, tu la pasal....' hehehe...

hadoiii, nih mmg ceta tader rezeki la nih...huhuhu

26/11/12

byk peluang dpt gol smlm tapi hampa

26/11/12

Kalau duduk di JB lagilah malu sebab punya hebat promo macam kita boleh menang aje. O'Org-org besr' turun bagai nak rak tapi hampa. Nak cakap macam mana dah berlalu pun.

26/11/12

HARAPNYA DI PERLAWANAN AKAN DATANG, MEREKA TERUS MEMBAIKI KELEMAHAN..

26/11/12

tgk masa gol kedua. senang je bola masuk..KFC mcm hilang fokus..

saya dah malas nak layan bolasepak malaysia..

26/11/12

mana ada x bernasib baik.. main x sepenuh hati . cuba janjikan rumah sebiji ke? kot kot naik semangat.. rasuah lagi?

26/11/12

geram dengan Rajagopal dan pemain2nya.TAK TAHU PUNCA KEKALHAN NYA apa.tapi depa kan hari2 main bola.awat main macam liga kampung je??kalau main bagus tapi kalah dan tak bolos banyak mungkin penyokong tak marah ...ni main teruk sangt...safiq rahim kan pakar tendangan percuma.yang peliknya 3 kali dapat peluang,3 tiga tak masuk.kita semua penyokong tapi tu tak bermakna kita tak boleh mengkritik.kan????

26/11/12

geram sangat tengok malam tadi...

26/11/12

ala, tak tengok....

drama, drama

26/11/12

Tak tgk pon fara. Kalo tgk pon buat sakit hati jer...hahaha...bley gitu..

pown turut keciwa huhuhu

26/11/12

mmg frust tgk game mlm tadi..

apepun, aku tetap sokong harimau malaya..

caiyok!!

rimau vs singa...rupanya singa lbh kuat...

tak tahu nak cakap apa....tengok dan geram aje..walaupun tak lah minat bola sangat..tapi agak kecewa juga..dan tak boleh nak salah kan apek juga..pertahanan pun hancur...

lagi sedih, disalahkannya Apek yg boloskan gawang. Kesian. bukan ke ni kerja berpasukan, mana lari pertahanan?

Eh, bla masa aku suka tgk bola ni. :-p

28/11/12

tak bernasib baik adalah tidak sesuai digunakan lagi.. kita bukan budak2 yang mudah diperkotak-katikkan.. ;)

ternyata bukan harimau raja romba sbb singa yang menang mengganas..huhu

Catat Ulasan