27/12/12

cerita picis hujung tahun

Mmm....

Fuuhhhhhhhhhhh~

Haaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh~

Ambil mood untuk berblog. Pok Amai-Amai juga menuntut resolusi 2013. Hanya tinggal 5 hari sebelum Tahun Baru. Banyak rancangan terbengkalai. Banyak yang saya tangguh;

  • Projek Kanibal saya masih tidak berganjak!
  • Saya sudah lama tidak menulis cerita pendek. Oh!
  • Awal bulan Januari, saya perlu menghantar karya untuk dinilai. Masalahnya, saya masih belum mulakan apa-apa kisah!
  • Masih tiada finishing untuk kad Tahun Baru Cina. Deadline makin menghampiri!
  • Tempahan chocolate chip cookies masih belum disiapkan. Penghantaran adalah esok. Mujur sebalang saja!
Saya mahukan sesuatu yang tidak melibatkan bahan kimia untuk tenaga tambahan. Boleh tak? Supaya siang, saya boleh membakar kuih dan malam saya boleh menulis hingga 10 bab. Haaaaa~


39 comments

27/12/12

wah, mesti sedap cookies tu kan...

27/12/12

UIII... BANYAKNYA TUGASANNYA..

Budak comel dan bulat dalam gambar di atas tu, apakah khabarnya? :)

selamat tahun baru farah...

Tanpa Nama
27/12/12

kamu perlukan tonik semangat dan kecergasan!

Wah, ada buat business choc chip cookies ker?

semoga segalanya dapat dilalui dengan baik..

bab supplement tenaga tambahan tu, kalau ada info share2 ya.. akak pun nak jgk.. he..he..

oh saya juga mahukan tenaga itu!fuhh..kemari kamu semangat jitu!!

bz nyerrr

27/12/12

adakah supplement tambahan dikira bahan kimia? hahaha..

saya kira depends pada bahan yg digunakan..sama ada dihasilkan dalam lab atau diambil dari sumber semulajadi.. :D

27/12/12

'Mujur sebalang..' ;)

27/12/12

100 plus..tapi taktau betul2 boleh tambah tenaga atau tak.. hehe..

Chaiyok...chaiyok... :D

27/12/12

sibuk betul...
ok la dari orang yang tak de kerja langsung..hehe

27/12/12

siyes akak buat cookies? nak tempah ganer? how much?

27/12/12

wah buat cookies ke? hebat! Perlukan something yang tidak melibatkan bahan kimia? hehehe..

Hebat juga Fara kalau siang-malam masih producktif. Kakak dah tak mampu - surrender.

27/12/12

Assalamualaikum fara

tunda ke tahun hadapan....

@Fadilah Aziz

Nak rasa tak? Heee~

@fairus

Byk! Mcm tak terkejar....

@Kakcik Nur

Ok. Sy tau sy berhutang cite sal dak debab atas tu. Heee~

@♥cikmOt♥

Lom lagi. Lom....tunggu next week baru wish. Heee~

@smbotak

Tonik kimia! Hahahaha!

@Fiza Rahman

Kecil-kecilan. Heeee~

@Hanis Azla

Tapi, sy sure akak dah bersusun suplemen kot?

@:: Mrs.Eady ::

Klu fuh, mcm disuruh pergi...adehh!

@bukankosong

Bz oi. Kalah PM!

@Rai Ourkizuna

Klu mcm tu, ada daun ganja? Haaaaa~

@aizamia3

Thn dpn, azab 'rezeki'. Haaaaa~

@4feet8

100+? Mmmm....mcm byk carbo je minuman tu.

@diana

Sbb sy nak beli lamborghini thn dpn. hahahaha!

@Ratu Hatiku

Yeah (smbl genggam tangan).

poyo tak?

@cimöt

Jom private msg! Hahahahah!

@Nurulhuda Abdul Latip

Hahahahah! Yelah! Sebab asik sedut ubat nyamuk je. Wahahahaha!

@Kakzakie

Sbb sy masih muda kot kak? Hahahah~

@atuk

Klu tunda, mcm tak produktif. Tapi nampaknya, mcm tuhlah. Haaaa~

Tanpa Nama
27/12/12

samalh kita, KA pun byk projek tertangguh

Bertimbun la azam baru :D xpe one step at a time, biar perlahan asal selamat!

-> ❤ TechKini.com

Hana makan bee pollen. cergassss gitewww.. hewhew..

HAHAHA

Catat Ulasan