28/12/12

yeay! akhirnya mommy rajin menempek gambar aydin!

Saya dah lama tak tayang wajah debab Aydin. Masa ini, kami bersantai jalan di Sunway Pyramid (sebenarnya, di situ sajalah tempat jalan-jalan kami memandangkan ia paling dekat dengan rumah). Tak silap saya, gambar-gambar di bawah dibidik masa bulan November lalu.








Cuba lihat rambut panjang Aydin. Comel, kan? Tapi, jodoh Aydin dengan rambut comelnya tidak berkekalan sebab akhirnya ia menjadi....

Yalah! Saya tahu saya debab. Rambut pun dah nipis. Err, jangan tenung diapers saya sebab malam-malam waktu tidur, saya memang masih pakai! Heee~

59 comments

Semangat betul badan dia ye

yeay akhirnya mood tahun baru udah mari=)mmg debab kamu aidin..mesti mommy masak shedapkan??

hehehe, aydin ni macam irfan...
irfan pun pakai pampers memalam...
drypers saiz XXL..tu jek yang muat dengan saiz pinggang dia...
lelain, tak muat dah...

berat irfan skang 25kg...adehh...jangan naik lagi sudah...menakutkan...

btw, ramput kamu smart la...irfan pun baru potong rambut gitu...hehehe

28/12/12

Montel la aydin ni..nak cubit2 pipi dia!

*sunway pyramid tak pernah sampai lg..lalu2 gitu ada la.

Comellll...Aydin dah berapa tahun? Siang2 dh tak pakai diaper ye? Bagusssnyaaa...

Buat muncung sekali lg. hehehe.....

wah...makin galamerlah aydin ye...

28/12/12

Bila berambut panjang muka Aydin macam budak perempuan Jepun. Tak apalah elok juga potong pendik. Comellah Aydin..

pandai betul aydin buat mimik muka.. siap buat duck face lagi..siapa lah yang ajar tu kan :P

28/12/12

Comel plus tembam nye Aydin..

Anak2 akak pun potong pendek rambut, akak yg rimas tengok rambut mrk panjang..

Bab pampers tu, malam2 akak mmg pakaikan juga sbb malas nak menyental tilam, tapi cubit mmg puas le dah..

28/12/12

lumayan nya badan aydin...comel sesangat rambut dulu mcm gegirl. tp takpe, brjaya juga ye potong pendek

Montelnya AYDIN. Geram tgk ☺☺

oh comel la kamu!!

Hehehe...comel... Lbh2 lagi mulut dia yang seksi tu...

28/12/12

GAMBAR MAKNYA SAJA YANG BELUM DITEMPEKKAN..

28/12/12

Salam Sis..

Gebu gebannya dia ni. Cute betul. Teringin nak anak gebu cam ni. Tapi tak kesampaian. Tapi kena bersyukur yang penting sihat...HUhuhuuhu

Style Me Gorgeous By Qashmere For All & Plus Size Fashion

Blog Qashmere
Take Care Sis

Haip, Aydin bambambam.. apalah mommy potong rambut comel aydin. hehe

28/12/12

kalau botak, aku ambik jadi anak angkat...

Fara, email saya:

afizah@uemland.uemnet.com

senang pakai email office sbb gmail jarang bukak ☺☺

hahahahhaa..moncong!
Berapa berat Aydin sekarang?
Kenapa potong rambut....rambot tu best!

comelnya dak aydin nih:)

heeeeeeee, sengih2 tengok. comey apa aydin rambut cenggitu..

@abah khalisha

A`ah...die dikategorikan obesiti oleh dietrician gomen.

@wan nurul hezrina

Azam thn 2013...tempek pic byk. Hahahah! Sgtlah kan??

@♥cikmOt♥

Tp, irfan dah 4 thn kan?? Aydin baru je masuk 3 thn. Berat dah hampir menyamai abang irfan. Huuuuu~

@Ujie

Sy g pyramid pun sbb dkt sgt dgn umah. Pegi pun mst pepagi sbb klu lewat sket, mmg pyh nak cri parking.

@wardah @ fie shah

Aydin dah 2 thn 10 bulan. Bulan 3 thn dpn, 3 thn...sebaya Haikal-lah kan?? Heee!

@pena rozie

Hahahaha...muncung mahal tu. Waaaaaaaa~

@Aisy Nasiha

Hahahahah! Mcm ne nak glamer. Mommy jarang2 post pic.

@Kakzakie

Hahahahaha! Budak pompuan jepun??? Mcm tak macho je bunyinya kak. Hahahaha....

@Rai Ourkizuna

Err....errr....sape eh ajar? Hahahahaha!

@aimaniman

Hahahahaha! Sy tergelak baca komen akak yg part last sekali tu. Mmg letih nak menyental, kan kak?

@amirah

Lumayan? Kayalah mommy papa dia. Hahahaha...ya! Awak memahami sy. Mmg payah nak ptg rmbt si kenit ni. Tp akhirnya, berjaya. Bukan senang....

@Fiza Rahman

Hehehehehe....klu tgk dpn2...awak rs mcm nak picit die. Hahahaha!

@:: Mrs.Eady ::

Aydin kata - TQ aunty! Waaaaaaa~

@Ratu Hatiku

Muncung kan? Hahahahha!

@fairus

Maknya toksah le....bukan best pun....

@Qashmere

Eh, jgn ckp mcm tu. Ada anak gebu mcm ni, nak dukung tak larat woo! Hahahahah!

28/12/12

DAH BESAR MASIH PAKAI PAMPERS... HEHEHE... MAKIN COMEL LA DIA PAS GUNTING RAMBUT

@Hana Soffelia

Ms memula potong, mommy asik sedapkan hati. Haaaaaa~ Tapi lelama; Ah! Tumbuh balik, kan????

@smbotak

Mmg kitorang tarah rmbt die smpi botak. Tu da tumbuh sket2 le....

@Daddy Ziyyad

Muncung die mmg mahal. Hahahaha...

Berat die skg 23.3kg. Huhuhuhuhu....tinggi, da lupa.

@Fauziah Mohamad

Hehehehehe....dia dak debab comel. Haaaa~

@CintaZulaikha

Sengih2 sbb aydin menyengih dlm pic ke? Heeeeee~

gambar no 2 tu buat akak geram...amboiii....

aydin, tolong say tahniah kat mommy ye!!

28/12/12

haa ada pun gambo, byk lak tu..cover entry lepaih yek..puas akak tengok hah :)

kak fara, aydin baru nk masuk 3 tahun?? erkk....mcm 5 tahun jek!

28/12/12

@faraherda.razalan
maksud aku, botak licin...

28/12/12

semangat sungguh badan Aydin yer...pandai lak tuh buat pelbagai aksi mulut tuh,hehe

mmg bam bam..aydin minum susu apa?

28/12/12

gambar aydin kedua tu rasa nak cubit je pipi dia. geram.. hehe

lucuuuuuu


fara. sila simpan dan cuci gambar ini bt kenangan..

gerammmnya pipi

28/12/12

baru perasan matanya cantik...:)

28/12/12

Aydin yg comel gillerrrrr...peace

Tembamnya Aydin, minum susu apa tu? Abg aziz ceding je bdnya....susah nak makan nasi masa kecil2.

Fara...mesti lengoh tgn dukung dia kan?

30/12/12

aydin fizikal semangat, ikut sapa eh ?? ayah dia ke??

aydin bila da besar, mohon masuk IKM JB.... bia dia tough mcm mama dia....
hehehehehe

aydin...sila kongsi cara pemakanan dengan anak auntie yang semuannya jaga badan tuh..hik3!!. aydin comel!!

Catat Ulasan