7/12/12

ke laut lagi!

Saya memang tak boleh berhenti menulis blog walau sehari. Kalau tidak, mood saya terus terhumban ke laut. Hari ini, saya gigihkan diri menaip walau otak sebu. Jadi, saya syok sendiri dengan lagu ini. Lagu kegemaran saya masa zaman-zaman remaja dulu. Wahhh~

Buses and Trains - Bachelor Girl

Hey Mom
Why didn't you tell me
Why didn't you teach me a thing or two
You just let me go
Out into the World
You never thought to share what you knew

So I walked under a bus
I got hit by a train
Keep falling in love
Which is kinda the same
I've sunk out at sea
Crashed my car, gone insane
And it felt so good
I want to do it again

Hey Mom
Why didn't you warn me
Coz about boys is something i should have known
They`re like chocolate cake
Like cigarettes
I know they're bad for me 
But I just can't leave 'em alone

So I walked under a bus
I got hit by a train
Keep falling in love
Which is kinda the same
I've sunk out at sea
Crashed my car, gone insane
And it felt so good
I want to do it again

25 comments

hehe, tak pe, tenangkan diri, nati akan dpt idea menarik nk menulis... saya nk tgk video lagu ni dlm u tube lah..

Tanpa Nama
7/12/12

turun ke laut mendayung sampan,
dayung hilang sampan pun hanyut,
baca blog dah macam sarapan,
sekali tak baca otak serabut...

kalau dengar vitamin c (graduation) baru teringat zaman study dulu... so girly!

laut pun laut la..layannnnnn!

sama. kalau sehari tak menulis kat blog, rasa lain macam. tapi kalau tak sempat menulis gak, terpaksa redha.

dasat jugak SM berpantun!

saya pulak, ni rasa nak menulis..tapi dah lama ngadap skrin tak keluar2 ayatnya..

i pun mood tgh ke laut ni ha....tp ttp jugak buat entry...hehehehe

Patutlah sunyi jer blog saya sbb tak der komen dari fara...hehehe...

Alaaa...jgn lah mcm tu. Biasalah tu. mood blogging ada pasang & surutnya.

jagnan berhenti menulis...
teruskan suka baca bentuk penulisan cam gini...

U sangat positif. Itu yang bagus!

@smbotak

Hahahaha...Aku kurang lagu tu. Tapi klu zaman study, aku asik ingat lagu Weezer. Muahahah!

7/12/12

kagum ;)

7/12/12

aku pulak lately ni sgt malas nak update...padahal byk n3 pending...apesal ntah...

Bermakna berblog pun boleh memotivasikan diri kan fara.

dulu masa zaman naik bas dan LRT, selalu terjatuh cinta dengan strangers.

tapi takde pun orang yg jatuh cinta dengan saya. heheh~

it's my first time listening to this song. :) btw, happy blogging from me here. loves

8/12/12

Boleh menulis mcm ni belum kering lg idea..baru nak surut je, kjap lg 'hujan'..banjir balik la idea tu..

9/12/12

lagu ni!!!

kekadang Mix dan Red fm ada putarkan waktu saya tengah driving. kalau sorang-sorang memang melalak la keseorangan.

nikmat.

9/12/12

as salam
'
kadang2 susah nak cari idea ni...sebab dia tak payah cari, dia datang je seniri..nk tunggu dia datang tuh uhh :)

Fara
akak pun kalo tak tulis kat blog rasa ke laut juga...asyik la dok teringat-ingat gitu..

10/12/12

Hmmm, best eh lagu tuh, tak pasti sama ada pernah dengar ke tak lagu tuh,huhu

10/12/12

nak kelautttt jugak...;d

11/12/12

tolong update blog saye skali lah. :D

12/12/12

Hola Fara,

We never give up for love! Love make us feel so good & alive :))

Alhamdullillah, I've found my true love :)

Tanpa Nama
14/12/12

laayn ajelah ye

27/12/12

ke laut mana nak tenangnya sebab sunburn.. ;)

Catat Ulasan