21/12/12

saya suka hari krismas

Saya suka Hari Krismas. Saya suka hiasan pokok Krismas. Saya suka sugar-cane candy. Saya suka hadiah yang banyak. Saya suka bengkel mainan Santa Claus. Saya suka kesemuanya tentang Krismas. Suka. Gembira. Ketawa. Comel. Cantik. Paling penting, cuti. Hee~ 

Hari ini sudah 21-12-12. Tinggal 10 hari sebelum 2013. Saya berazam sesuatu tentang Pok Amai-Amai iaitu; merajinkan diri untuk membidik gambar, edit dan tempek ke dalam blog. Sebenarnya, saya punya masalah malas untuk berfoto. Saya ok kalau diberi kerja edit. Tapi untuk membidik gambar, phewww! Malas dan tak minat. Itulah yang menjadi masalah utama. Sebab itu saya kena tanam azam untuk Pok Amai-Amai 2013. Tanam sifat rajin untuk membidik. Kalau tak silap saya, kamera kompak murah saya hanya berisi tidak lebih dari 500 keping foto. Hanya itu saja. Tak berganjak-ganjak. Adoi!

Hari ini, saya dalam mood gembira. Bila gembira, tiba-tiba teringat cinta. Bila cinta, mesti ada lagu. Heee~

Do You Really Want Me (Show Me Respect) - Robyn

Boy listen to me careful now
Cause this is something every man should know
Oh this is a lesson about how
You treat your girl right just let it show
That you love her that you need her say
That you want her in every way
You gotta show your girl a little respect
Or you won't get nothing back but hate
It's those little things that mean so much
You gotta treat her right 
Or get out of her sight

Do you really want me am I really special
Taking is so easy boys giving is unusual
If you really want me don't make we wait too long
Respect and love is the key just listen to my song

Safe is how she wants to feel
Protect her with all you've got
Oh she wants to know your love's for real
And be a good lover make her hot
Then she'll do everything love you day and night
She'll do anything just do her right
It's those little things that mean so much
You gotta treat her right 
Or get out of her sight

[Chorus]

Girls don't give up, give your best
No part time job, no time to rest
Let him know what's up before
so he can give you more and more


23 comments

Bagus azam tahun baru fara ni.
Saya pun suka cuti krismas.. Klau ms kecil suka sb time ni byk citer menarik di tv...

21/12/12

tak sabar nak lihat foto-fotonya.. :)

21/12/12

Assalamualaikum Fara

gambar boleh menceritakan segala2nya

Tanpa Nama
21/12/12

biasanya krismas ada filem-filem yang bagus di tv...

21/12/12

saya pun suka krismas sbb menjelang krismas ramai office mate yg bagi hadiah walau pun diorang bukan sambut pun krismas..

saya suka ambil gambar..tapi tak suka edit..

Selamat bercuti Fara. :)

cerita kek mana, cerita kek?

hehe!

Wah...mood happy sbb baru dpt bonus ker ☺☺

suka jugak!!

21/12/12

Saya pula suka ambil gambar tapi malas mengedit dan malas transfer ke laptop!hihi...

amboiiiii apa yg hepi sgt kak fara?? :)

21/12/12

Betul la...saya perasan, di sini, kurang gambar..semoga 2013 Pok amai amai penuh dgn gambar...ekekekeke

Saya suka krismas sebab nak beli perfume time ni la byk sale..keh keh keh

21/12/12

baru dapat candy sempena krisma..bos yg bagi.

21/12/12

tak sabar nak tunggu gambar2 ni..mesti cantik2 nih..

22/12/12

kenalah tanamkan minat membidik seperti daddy ziyyad...:)

22/12/12

semoga gembira selalu. =)

23/12/12

akak pun dah kurang nak snap2 pic guna camera..skrg senang guna henpon terus :)

24/12/12

Kami di opis, dah 2 tahun takda sambutan. Tapi yang pasti ada cuti. tu yang best!

saya suka blog ini..
sayangnya masa saya thad u smpai sini..

maaf fara..


all the best

25/12/12

Saya suka cuti cuti hujung tawun....

25/12/12

Sya tak pandai mengarang seperti fara.Itu sbb sya suka ambik gambar(tak kira apa saje). Bila ada gambar2 yg dibidik, secara automatik, gambar itu lebih menceritakan ttng sesuatu yg hendak disampaikan dgn tak perlu mengarang panjang lebar sehingga org boring nak membaca.

2013 tepek pic anak bujang awok si aydin banyak2 tau.hehehe

27/12/12

baru belajar berjinak2 dengan camera.. ;)

Catat Ulasan