2/01/13

2013!

Mutiara Damansara di pagi 2013. Kotor gara-gara sambutan malam Tahun Baru!

Pagi semalam, saya bawa Aydin jalan-jalan di Ikea. Jalan-jalan spontan. Sementara menunggu makan tengahari dengan suami, saya berputus untuk ke sini. Sebenarnya, Ikea bukan destinasi kegemaran. Orang terlalu ramai. Sempit. Padat. Sesak. Saya ke situ pun sebab pejabat suami dekat dengan Mutiara Damansara. Tak ada beli apa kecuali karipap. Tepat pukul 1, kami keluar ambil suami di TTDI dan terus ke Kampung Penchala, makan nasi campur!

Malam sebelumnya, saya berjaga sampai pukul 4 pagi gara-gara 100 biji mufin (sebenarnya lebih dari 100 biji). Orang lain sambut Tahun Baru di luar, saya sambut Tahun Baru depan oven panas. Heee~




Selamat Tahun Baru 2013!




31 comments

banyak-banyak buat apa tu?

Cantik2 muffin awak buat, terer kan..meh hantar sikit bagi saya rasa..

wahh... semua mauffin tu..comell...dan yg paling penting.... nampak sedapp!!!

2/1/13

rajin ko ye :)
aku tgk bunga api depan tv je malam tahun baru tu

terliur pulak tgk muffin ni!!!iskkk..

Menggiurkan sungguh gambar muffin itu. Kita pun tak berapa suka pi IKEA kecuali betul2 ada barang nak beli atau nak makan meatballs. Hehehe.

2/1/13

sedapnya tengok yang merekah2 tu..heheh

wahh..alhamdulillah..rezeki tahun baru..duk depan oven panas pun dapat income tambahan..semoga terus maju!

Selamat tahun baru Fara. Semoga tahun ini akan lebih baik buat kita semua. :)

DBKL lah yg teruk. Tak heran dah fara. Kalau ada sambutan² mcm nih, sampah sarap memang bersepah.

Sedap plak tgk muffin tu.

wow! kak fara bisnes mufin ke?? :)

2/1/13

paper cup yang polka dot tu sama! isi dalam pon sama (anak2 suka makan muffin coklat tp dah lama saya tak buat)

2/1/13

byknya buat? nak jamu ofis-mate eh..

2/1/13

kalu takde hal atau benda penting, kawe dop gie la ikea tu..

sedap weh muffin tu...

Mereka yg keluar menyambut buang duit Fara, tapi fara menambah duit sebenarnya.

2/1/13

muffin ke tu? ingatkan cupcakes.. hehe.. wah.. dah lama tak mem bake.. rindu pula..

untunglah sambut tahun baru depan oven.. orang lain tahun baru, habis duit.. fara tahun baru, dapat duit.. ke guane? (",)

Berpanas tak pa, ada hasilnya.. bersejuk berembun buat penat buat apa...

1. macam gambar dari instagram je.
2. bertahun-tahun aku dok pj, baru sekali pergi ikea. maaf, aku memang tak suka pergi situ.
3. rakyat malaysia + perayaan = kotor
4. nampaknya `spirit' blogging dah start masuk...

Adui cantik dan sedapnye tengok muffin cokelat tu

loike! =)

ada ambik tempahan ke..?

2/1/13

WAH.. TOKEY MUFFIN RUPANYA.. :)

seksinya muffins!

laparnyaaaaa

dh lama leez x ke ikea. windu meatball & whole spring chicken ikea. heh3..

alorh gebunye muffin tu kak...
nyuummm... :p

hppy new year too ye

Perghhhh .. muffin merekah tu sgt mengancam!!

Slmt bermuffin di tahun baru..

bak resepi muffin menggoda tuh kak..hihi.

Catat Ulasan