10/01/13

bontot lembu

Saya rasa, saya sudah banyak makan. Walau dah kenyang, saya tetap hendak makan. Saya runsing. Saya risau. Saya cuak. Saya rasa, badan saya makin lama makin berat. Saya rasa, lemak saya makin terbonjol sana-sini. Tapi saya taklah kisah tentang gemuk. Cuma saya kisah tentang diabetes, darah tinggi, lemah jantung dan yang seangkatan dengannya.

(Saya) Banyak betul I makan sekarang ni. I rasa macam dah makin gemuk. I rasa, bontot I dah macam bontot lembu. 

(Suami) Eh? Bukan memang dari dulu macam tu ke?

Sob...Sob...Sampai hati~

P/S - Buat Kakzakie dan L, saya minta maaf sangat sebab terpadam komen kamu. Saya dah babab tangan saya yang cuai ni. Maaf ya?


32 comments

10/1/13

Assalamualaikum Fara

jawapan drp suami yg soleh

ahhahaha..terbaik!

10/1/13

MASIH BOLEH BERSENAM.. :)

10/1/13

Salam kenal dari che mid.. ya, suami che mid pun selalu cakap macam tu..

10/1/13

gurau kasar tu..huhu

Sampai hati diaaaa....

Kakcik pun suka makan juga. :)

erks..kenape terasa sampai ke sini?hehehe...

eh tak la. kite tak gemuk. kite gebu. ekekeke..~

tp nak tggl mkn tu susah bukan..? same la kitew.. ^^

ekeke!! kita serupa, yang beda hanya akak mungkin bontot lembu baka baik..besar dan gagah. manakala saya pulak baka bandar..kontot tapi besar..adess lah!! :3

adoiii...kalu saya pun sentap...
sampai hatimu en suami...ekekke

Hehehe...xpelah esk2 slim la tu :P

Hehehe...sampai hati suami yer ☺☺

Rozie pun sedap jer menternak lemak sekarang n. hehehe....

10/1/13

cheqna pun makan banyak skang ni
huhuhuhu
x bimbang gemuk..bimbang penyakit tu r...huhuhu

kasar gurauan si suami yer...hehe

10/1/13

kehkehkeh..sorry fara, nak ketawa jugak! jujur tu..^__^

saya pulak tetiba bdn naik mendadak. dah check doc takde apa. hormon tua dah dtg kot. Asik lapar je pulak tu.

10/1/13

berkaitan soalan kat n3 cheqna : jawapannya ye memang diberi =)

jom sama2 diet nak...

Jom geng dengan KZ...sedand berusaha menurunkan berat badan...azam tahun ini!

kah kah kah...
nak gi telek bontot lembu jap..
bahahaha

tipu sunat tu mungkin untuk menambah keharmonian rumahtangga. hehehe~

tak pe..besar sama mcm kakain jugak..huhuhu..

he he he cam sama je kisah kita

10/1/13

bontot lembu pun buat sup sodap ape... hahaha


gurau je fara... :p

eh yeke.tgk akak kurus je? nak lwn aydin kot? :p

10/1/13

untung la dapat suami jujur..ekekke

Kalau akak.. bontot bapak gajah kot., dah x da saiz..

10/1/13

Hah!!!!... Makan byk tak pa.. Kena pada masanya..

Juga kena bersenam...

hai hai fara

Anggap saja la dia bergurau manja. Hahahah

11/1/13

lucu komen atuk tu..
yg penting dia sayang :)

12/1/13

meh tengok sikit..hahaha

Catat Ulasan